پیام خود را بنویسید

اخبار و اطلاعات : بازدید سرزده معاون غذا و دارو و هیات همراه از شرکت پخش داروی آدوراطب مرکز گلستان بازدید سرزده معاون غذا و دارو و هیات همراه از شرکت پخش داروی آدوراطب مرکز گلستان

 | تاریخ ارسال: 1399/10/25 | 

بازدید سرزده معاون غذا و دارو و هیات همراه از شرکت پخش داروی  آدوراطب مرکز گلستان

در راستای بررسی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات دارویی  و  توزیع مناسب دارو در استان ،  خانم دکتر صدرایی معاون غذا و دارو دانشگاه استان گلستان به همراه مدیران و کارشناسان دارویی به صورت سرزده از شرکت  پخش دارویی آدوراطب مرکز گلستان بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید خانم دکتر صدرایی معاون غذا و دارو دانشگاه  استان گلستان ضمن گفتگو با مدیر شرکت پخش دارویی و مسئول فنی شرکت درخصوص اهمیت وضعیت توزیع اقلام دارویی  در سلامت بیماران ، بر تداوم حرکت شرکت پخش جهت نیل به خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم و برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری از بروز کمبودهای احتمالی دارو تاکید نمودند.


در ادامه این بازدید کارشناسان ضمن تکمیل چک لیست ارزشیابی شرکت‌های توزیع، نحوه چیدمان انبارها ، سیستم‌های سرمایش، گرمایش، اطفاء حریق، کنترل دما و رطوبت انبارها ، شرایط نگهداری داروهای مرجوعی و  ... را کنترل نمودند.
همچنین سیستم‌ها و فاکتورهای فروش و میزان موجودی و نحوه توزیع داروهای خاص و سهمیه بندی و .... توسط کارشناسان دارویی بررسی و نکات لازم یادآوری گردید.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 629 بار   |   دفعات چاپ: 124 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت غذا و دارو دانشگاه می باشد.