پیام خود را بنویسید

اخبار : وبینار معاونین، مدیران فرهنگی و کارشناسان قرانی

 | تاریخ ارسال: 1399/8/27 | 

وبینار معاونین، مدیران فرهنگی و کارشناسان قرانی دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد

وبینار جشنواره قرآنی

وبینار معاونین، مدیران فرهنگی و کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای بررسی جزییات مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره قرآنی در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۹۹ برگزار شد.

وبینار معاونین، مدیران فرهنگی و کارشناسان قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای بررسی جزییات مرحله نهایی  و اختتامیه جشنواره قرآنی در تاریخ ۲۴ آبان ماه ۹۹ برگزار شد. حجه الاسلام قرائتی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و ارائه تفسیری کوتاه از این آیات خواستار برگزاری جلسات تفسیری کوتاه مدت در بین فعالان قرآنی در دانشگاه های علوم پزشکی شد وی تاکید کرد کوتاه بودن مدت زمان جلسات تفسیری، اثر گذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت.  

رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز مطالعه تفسیر نمونه و تفسیر نور را به علاقه مندان به قرآن در دانشگاه های علوم پزشکی توصیه کرد.

"روح الله محمد علی نژاد عمران" رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به لزوم توجه به نشریات قرآنی گفت: نشریات الکترونیک می توانند در این ایام نقش آفرین باشد و در حوزه قرآن، عترت، مهدویت و انتظار دیده شوند و فعال تر در این زمینه ورود کنند.

وی در ادامه پرداختن به انجمن های علمی دانشجویی را خواستار شد و افزود: انجمن های علمی دانشجویی قرآنی باید به خط شده و لازم است دانشجویان با نحوه پژوهش های بین رشته ای آشنا شوند. تدوین اساسنامه انجمن های بین رشته ای قرآنی و ایجاد ساختاری در این عرصه ضروری است. باید بتوانیم به مدد معاونت های وزارت بهداشت این ساختار را ایجاد و آن را ابلاغ کنیم. کانون های ما همواره به عنوان بازوی توانمند هستند و استفاده از آن ها ضروری است.

رئیس مرکز قرآن و عترت ناقص بودن چرخه جشنواره را ا زمعایب آن برشمرد و افزود : در این صورت تولید اثر و استفاده از ظرفیت های برگزیدگان قرآنی هم در آینده ناقص و بی ثمر خواهد ماند.

توضیح اینکه در این وبینار مصوب شد با توجه به بخشنامه ارسالی در خصوص مرحله نهایی بخش آوایی، دبیرخانه دانشگاهی جشنواره پس از ضبط آثار راهیافتگان به مرحله نهایی، فایل آثار را در قالب فلش مموری ۲۸ آبان ماه ۹۹ به دبیر خانه مرکزی جهت داوری تحویل نماید.



 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 198 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.