پیام خود را بنویسید

اخبار : پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

 | تاریخ ارسال: 1399/7/1 | 

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر صادقی

دکتر مهدی صادقی، با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی دانشگاه‌ها را به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر مهدی صادقی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

سال تحصیلی جدید بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا  با حال و هوای دیگری آغاز می شود. این شرایط جدید، حضور دانشجویان در دانشگاه را به حداقل رسانده و آموزش و پژوهش را در راه تحولی عظیم قرار داده است.

هرچند دانشجویان دانشگاه‌ علوم پزشکی همراه و هم‌سو با جهادگران عرصه سلامت از گذشته در مراکز آموزشی و درمانی و بعضا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند و همراه و همسو با کادر بهداشتی و درمانی، با جهاد و ایثار در تلاشند تا از آلام مردم شریف‌ کشورمان در ایام همه‌گیری این ویروس منحوس بکاهند.

از سوی دیگر بهار تعلیم و تربیت همچون سال های گذشته با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همراه و عجین است که خود معرف بزرگ ترین حماسه قرن و پایداری ملتی بزرگ در برابر هجوم دشمن متکی به حمایت‌های دنیای استکبار است.

دانشجویان ما به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید بدانند که برای حفظ آرمان های والایی نظیر استقلال، آزادی، امنیت، پیشرفت، عدالت، مردمسالاری و سلامت چه مجاهدت‌های بی نظیری رقم خورده است.

در دین مبین اسلام و روایات ائمه معصومین (ع) طلب و تحصیل علم، تدبر و تحقیق، رعایت حرمت قلم و احترام به عالم جزو بهترین عبادات و فرایض به شمار آمده و از پویندگان این عرصه پرفضیلت به عنوان مجاهدین فی سبیل الله یاد شده است.

 دانشجویان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم در طول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با استفاده از ظرفیت های موجود دانشگاه و با برنامه ریزی مناسب در این شرایط خاص، توان علمی خود را ارتقا و به مهارت های حرفه ای لازم دست پیدا نمایند  و با برنامه ریزی مناسب  جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب نهایت استفاده را نمایید

اینجانب آغاز سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه، صمیمانه تبریک گفته و همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است به استقبال سال تحصیلی سرشار از برکت و موفقیت قدم بر می داریم.

برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2045 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.