پیام خود را بنویسید

اخبار : همایش استانی عفاف و حجاب در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/4/18 | 

همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اولین همایش استانی عفاف و حجاب، ضامن سلامت معنوی جامعه در روز یکشنبه  ۱۶ تیرماه سال جاری به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، امور بانوان و خانواده و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و اتاق فکر سلامت،ورزش،نشاط و شادابی و اتاق فکر اقتصاد مقاومتی بانوان و خانواده استانداری با حضور مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان،مشاورین بانوان و خانواده ادارات کل دستگاه های اجرایی استان و مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در آمفی تئاتر مجموعه آموزشی فلسفی برگزار گردید.

در ابتدای این همایش، دکتر زحمتکش، مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین،  به ارائه توضیحاتی پیرامون علت نامگذاری روز ۲۱ تیرماه به روز عفاف و حجاب پرداخت.

در ادامه برنامه، دکتر سیده مریم مرتضوی شاهرودی، استاد حوزه و دانشگاه به بیان مباحثی همچون هویت زن در اسلام، اهمیت و ضرورت رعایت پوشش توسط زنان و مردان در پیشگیری از بروز ناهنجاری در جامعه، حقوق زنان و چالش های پیش روی آنان پرداخت و احادیث و روایاتی در این خصوص را بیان کرد.

 مهلا جزی، طراح مد و لباس و استاد دانشکده فنی و حرفه ای مائده، به بررسی و تشریح، سیر پوشش زن ایرانی از دوره پیش از اسلام تا کنون پرداخت.

در پایان همایش، به برگزیدگان مسابقه عفاف و حجاب، به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا گردید.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 527 بار   |   دفعات چاپ: 55 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی می باشد.