صورتجلسات سال 97 : صورتجلسه مورخ ۹۷/۷/۲۵

 | تاریخ ارسال: 1398/2/10 | 
طرح ها تحقیقاتی و گزارشات نهایی طرح شده در جلسه :
  1. کلیات طرح تحقیقاتی به صورت مشترک با دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان "ارزشیابی اثربخشی دوره های آموزشی خدمات هنگام و پس از ازدواج برای سلامت زناشویی و جنسی مبتنی بر الگوی کرک پاتریک
  2. کلیات طرح تحقیقاتی  به صورت مشترک با اداره سل و جذام و دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی با عنوان "امکان پذیری اجرای بسته ارزیابی و مراقبت تغذیه ای در بیماران مسلول
  3. بررسی مجدد کلیات طرح تحقیقاتی پایان نامه ای مقطع دکتری تخصصی طب سنتی با عنوان "بررسی مقایسه ای اثربخشی گلقند (فراورده طب سنتی ایرانی) با هیدروکسید منیزیم در بهبود یبوست بارداری به همراه تدابیر طب ایرانی در زنان باردار"
  4. گزارش نهایی طرح تحقیقاتی با عنوان "بررسی کیفیت زندگی و برخی عوامل موثر بر آن در سالمندان خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ترکمن در سال ۱۳۹۶"
  5. گزارش نهایی طرح تحقیقاتی پایان نامه ای مقطع پزشکی عمومی با عنوان "بررسی توزیع فراوانی عوامل خطر بیماریهای قلبی عروقی در کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال ۹۶"
  6. کلیات طرح تحقیقاتی به صورت مشترک با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با عنوان "برنامه ثبت بیماری سل در استان گلستان
  7. کلیات طرح تحقیقاتی  به صورت مشترک با مرکز تحقیقات دندانپزشکی با عنوان "طراحی و روانسنجی پرسشنامه آگاهی و نگرش پزشکان عمومی درباره ناهنجاری شکاف لب و کام و درمان آن"

 

دفعات مشاهده: 662 بار   |   دفعات چاپ: 180 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز تحقیقات مدیریت سلامت و توسعه اجتماعی می باشد.