کار گزین4
نام ونام خانوادگی : تایماز سلاق
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس مدیریت دولتی
شرح وظایف :
انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت)
برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر
تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل
شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه به مقام مافوق
انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل آموزش، طبقه بندی مشاغل، قوانین و مقررات استخدامی و غیره
تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
انجام امور مربوط به صدور گواهیهای انجام کار ماهیانه کارکنان، اضافه کار، کشیک ایام تعطیل و غیره کارکنان
انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
دفعات مشاهده: 579 بار |
دفعات چاپ: 168 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر