پیام خود را بنویسید

رادیولوژی-سونوگرافی-ماموگرافی : معرفی بخش رادیولوژی

 | تاریخ ارسال: 1397/11/9 | 
معرفی بخش رادیولوژی

دستگاه رادیولوژی دیجیتال:
 

این مرکز مجهز به دستگاه رادیوگرافی دیجیتال ستون سقفی پیشرفته می باشد.دستگاه موجود بسیار کارآمد با حداکثر قابلیت مانور و جابجایی در کلیه جهات می باشد و تقریبا تمام فضای اتاقی را که در آن نصب گردیده بصورت مفید پوشش می دهد وتمام نیازهای کاربر جهت انجام انواع حالتهای تصویربرداری از بیمار را برآورده می سازد.
 
در این سیستم تکنولوژی مدرن ژنراتور اشعه ایکس بگونه ای با تکنولوژی دتکتور تلفیق شده است که علاوه بر ایجاد تصاویر با کیفیت بسیار بالا دوز دریافتی بیماران نیز تا میزان قابل توجهی کاهش یافته است. تخت رویه شناور شش جهته با قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین بوکی استند با قابلیت زاویه گرفتن تا ۹۰ درجه تصویربرداری از بیماران سالمند و یا استفاده از برانکارد را براحتی برای کاربر فراهم می سازد.
این سیستم قابل ارائه با دو عدد دتکتور فلت پنل ثابت (جهت بوکی تخت و بوکی استند) و یا یک عدد دتکتور پرتابل وایرلس می باشد. 


دستگاه ماموگرافی دیجیتال:

 

این مرکز مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ماموگرافی موجود در کشور می باشد.ماموگرافی دیجیتال احتمال تشخیص صحیح سرطان سینه را افزایش می‌دهد. امروزه راهکارهای ماموگرافی فیلیپس در زمینه تصویربرداری ماموگرافی که بر مبنای فناوری انحصاری Photon Counting قرار دارد موجب پیشرفت‌های بی‌نظیری در ماموگرافی دیجیتال شده است که این امر افزایش کیفیت تصاویر را با کاهش دوز جذبی بیمار، به دنبال داشته است.
ماموگرافی MicroDose SI با ارسال دوز پایین اشعه ایکس، امکان تهیه تصاویر با کیفیت را طی یک فرآیند non-invasive و تنها در یک مرحله تصویربرداری، فراهم کرده است. استفاده از این دستگاه ماموگرافی بسیار آسان و راحت بوده و می‌توان از آن به عنوان یک پلت فورم پیشرفته برای کاربردهایی مانند توموسنتز استفاده کرد.

دستگاه سونوگرافی:
 

 

دستگاه سونوگرافی WS۸۰ :

WS۸۰ برترین دستگاه سونوگرافی برند سامسونگ در لاین عمومی و زنان و زایمان است. WS۸۰ مجهز به مانیتور ۲۳ اینچی از نوع LED، سیستم پردازشگر بسیار پیشرفته و طراحی ارگونومیک زیبا و عالی است.

سایر ویژگی‌های این سیستم شامل پانل لمسی تنظیمات، کنسول با قابلیت تنظیم ارتفاع، اتصال چهار پروب به طور هم‌زمان و Gel Warmer هستند. تکنولوژی‌های پیشرفته WS۸۰A مانند تصویربرداری پنج بعدی و الاستوگرافی، انقلابی در سونوگرافی مدرن به شمار می‌روند که علاوه بر تشخیص سریع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عضو مورد نظر، اطلاعات ارزشمند و دقیق‌تری را به پزشک ارائه می‌دهند.
این دستگاه با کمک تکنیک‌های جدید تصویربرداری مانند S-Flow و FRV و هم‌چنین سخت افزارپیشرفته Hybrid Beamforming، تصاویر بسیار دقیق را حتی در پیچیده‌ترین شرایط بیماران ارائه می‌کند.


دفعات مشاهده: 1226 بار   |   دفعات چاپ: 391 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان شهداء گنبد کاووس می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | shohada-hosp

Designed & Developed by : Yektaweb