پیام خود را بنویسید

اخبار : نشست هماهنگی آغاز فعالیت های موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1397/10/2 | 
نشست هماهنگی آغاز فعالیت های موسسه خیریه بیمارستان امیرالمومنین (ع) کردکوی با حضور دکتر زاوش افراسیاب سرپرست بیمارستان ، طاهرمصدق معاون فرماندار و تنی چند از خیرین شهرستان کردکوی در این بیمارستان برگزار شد.

معاون فرماندار کردکوی با اشاره به پیشینه ساخت این بیمارستان و خدمات ارزنده ای که به عنوان مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق ارائه می نماید ، اظهار داشت : نیت خیر تشکیل موسسه خیریه قطعا مورد توجه خداوند قرار گرفته و بستر جلب کمک های مردمی و مشارکت خیرین در حوزه سلامت را فراهم خواهد کرد.

 وی با تقدیر از دست اندرکاران موسسه خیریه این بیمارستان ،  آمادگی کامل مجموعه فرمانداری را  در خصوص پیشبرد اهداف خیرخواهانه  حوزه بهداشت و درمان وتسریع در فرایند  ثبت موسسه خیریه اعلام کرد.

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) با اشاره به محدودیت منابع مالی بیمارستان های دولتی حمایت و یاری خیرین از بیماران بی بضاعت را بسیار حائز اهمیت دانست.

دکتر زاوش افراسیاب با بیان ضرورت تبلیغات و اطلاع رسانی بیشتر در جهت جذب سرمایه گذاران و همچنین خیرین حوزه های مختلف و هدایت آنها به بخش بهداشت و درمان افزود :  موفقیت در اجرای این برنامه ها موجب ارتقاء سطح کیفی ارائه  خدمات  در حوزه درمان خواهد شد.

وی با اذعان به قدمت بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب کردکوی و ضرورت بهسازی بخشهای مختلف آن ، علاوه بر اجرای نوسازی ساختمان اداری ، بازتوانی قلب و اکو کاردیوگرافی ، بازسازی بخش های  postccu و داخلی را از جمله برنامه های عمرانی این بیمارستان عنوان کرد که نیاز به یاری خیرین شهرستان دارد.

همچنین دکتر پارسائی یکی از خیرین باسابقه حوزه سلامت شهرستان با اشاره به اینکه بخش اعظم بیمارستان امیرالمومنین با کمک های مردمی ساخته شده ، ضرورت شناسائی و تعامل با خیرین مختلف و افراد نیکوکار و حضور معتمدین در این موسسه را حائز اهمیت دانست. 

وی  در خصوص راههای  مختلف جذب کمک های مردمی  و خیرین از جمله وقف هزینه های مراسمات عزاداری ها نیز تاکید نمود.
دکتر پارسائی با اشاره به گستردگی حوزه سلامت و حساسیت بخش درمان تلاش و عملکرد مدیران  و کادر درمانی بیمارستان را قابل ستایش دانست.
...

....

.....

 

دفعات مشاهده: 519 بار   |   دفعات چاپ: 153 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت کردکوی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | kordkuy