بهداشت و درمان : اردوی جهادی دندانپزشکی در روستای محروم ابراهیم آباد گرگان

 | تاریخ ارسال: 1397/8/26 | 

اردوی جهادی در روستای محروم ابراهیم آباد گرگان برگزار شد

اردو جهادی

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهیدکاویانی دانشگاه و با همکاری تیم متخصص دانشکده دندانپزشکی و حضور تعدادی از دانشجویان کانون های دانشجویی جهادی،هلال احمر و اخلاق حرفه ای دانشگاه اردوی جهادی در روستای "ابراهیم آباد" گرگان برگزار شد.

به گزارش مفداگلستان، "حسینعلی اسلانی" مسئول کانون بسیج شهید کاویانی دانشگاه در گفتگو با مفداگلستان گفت: این اردوی یک روزه به همت کانون بسیج شهید کاویانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری دانشکده دندانپزشکی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در روستای محروم "ابراهیم آباد" گرگان روز جمعه مورخ ۲۵آبانماه سال جاری برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این اردو که چند تن از دندانپزشکان و دانشجویان حضور داشتند به مردم روستا خدمات دندانپزشکی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و درمانی ارائه شد.

اسلانی افزود: اعزام کلینیک سیار دندان پزشکی با ۳ یونیت مجهز، خدمات دندان پزشکی شامل: آموزش بهداشت دهان و دندان، مشاوره بهداشتی، جرم گیری، ترمیم دندان، کشیدن انجام گردید.

همچنین در این اردوی جهادی انجام تست های غربال گری از قبیل کنترل فشارخون به همراه آموزش و مشاوره های لازم، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و آموزشی برای کودکان به همراه اهدای جوائز، آموزش احکام و نماز و نحوه صحیح مسواک زدن به کودکان و دانش آموزان، از مهم ترین اقدامات انجام شده در این اردوی جهادی بود.


 


دفعات مشاهده: 1433 بار   |   دفعات چاپ: 366 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA