پیام خود را بنویسید

اخبار : برگزاری کمیته دانشگاهی منابع و مصارف

 | تاریخ ارسال: 1397/4/27 | 

برگزاری کمیته دانشگاهی منابع و مصارف

جلسه کمیته منابع و مصارف با موضوع مدیریت هزینه ها و بررسی کارنامه پیشنهادی عملکردی پزشکان  با حضور معاونین محترم دانشگاه مدیر بودجه و تشکیلات و سایر اعضای کمیته در تاریخ 97/04/04 برگزار شد.
در این جلسه که با حضور معاونین محترم دانشگاه مدیر بودجه و تشکیلات و سایر اعضای کمیته در تاریخ 97/04/04 برگزار شد آقای دکتر  بدخشان ریاست کمیته ضرورت مدیریت هزینه در سالجاری با توجه به تعیین سقف از سوی بیمه سلامت را عنوان نمودند.
سپس با توجه به دستور کار جلسه به موضوع کارنامه عملکردی پزشکان پرداخته شد .کلیه اعضای حاضر ابلاغ کارنامه عملکردی را  اقدامی مثبت برشمردند و نقاط قوت فراوانی را ذکر نمودند سپس موارد قابل بهبود آن استخراج شد و در جهت بهینه نمودن محتوای آن به بحث گذاشته و مواردی مطرح شد.
در ادامه جلسه راهکارهای معاونت آموزشی جهت بهینه سازی منابع و مصارف مطرح شد و مانیتورینگ ارائه خدمات دانشجویان توسط اساتید و تاکید بر اجرای استانداردهای خدمت راهنمای تجویز توسط آقای دکتر رجائی عنوان شد.
در پایان آقای دکتر بدخشان جهت جمع بندی موارد مطرح شده عنوان نمودند لازم است کلیه معاونتها با مساعدت یکدیگر بتوانند تمهیدات مناسب را در راستای  اهداف کمیته منابع و مصارف همچنین سقف بیمه سلامت به انجام رسانند.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 528 بار   |   دفعات چاپ: 99 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت درمان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | Treatment deputy

Designed & Developed by : Yektaweb