پیام خود را بنویسید

سیاست های کلان بیمارستان : شرح وظایف مسئول بهبود کیفیت

سیاست های کلان بیمارستان امام رضا (ع) خان بیبین : (در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های کلان دانشگاه متبوع)

 

سیاست ذینفعان کلیدی
  1. ارتقاء مستمر کیفیت خدمات و ایمنی مبتنی  بر ترویج فرهنگ ایمنی و بکارگیری استاندارد ها
بیماران و مراجعین /کارکنان /سازمان های بیمه گر/معاونت ها تسهیل کنندگان خدمات و تجهیزات ( تامین کنند گان )
  1. استفاده مناسب از تجهیزات ،تکنولوژی و فناوری های روز به منظور ارتقا و توسعه ی خدمات درمانی و تشخیص سلامت محور
کارکنان سازمان های بیمه جامعه تحت پوشش پزشکان
  1. حفظ محیط زیست، دفع مناسب و بهداشتی زباله ها و پسماندهای بیمارستانی  و پیشگیری از ایجاد  صدمه و آسیب به   محیط
کارکنان بیمارستان/شبکه بهداشت و درمان/شهرداری/محیط زیست شهرستان)
  1. توسعه ساختار ها و خدمات زیر بنایی مطابق با استاندارد ها
بیماران و مراجعین / کارکنان / جامعه تحت پوشش /شرکت های پیمانکار تحت پوشش
  1. بهبود مداوم سیستم های مدیریتی،فرایندها و خدمات در جهت افزایش سطح رضایت ذینفعان ،ارتقای کیفیت و ایمنی بیمار
معاونت درمان توسعه مدیریت کارکنان بیمار سازمان های بیمه گر
  1. بهبود در مدیریت مصرف و هزینه ها در راستای سیاست های ابلاغی (تولید دانش بنیان اشتغال زایی) و استفاده از برون سپاری خدمات منطبق برصرفه و صلاح بیمارستان
معاونت درمان توسعه مدیریت کارکنان بیمار سازمان های بیمه گر
  1. توجه به نیازها و انتظارات کلیه طرف های ذینفع و جایگاه آنان همراه با مشارکت ایشان
کلیه ذینفعان (شرکت های دارویی تجهیزاتی سازمان های بیمه دانشگاه کارکنان بیماران پزشکان نهادهای و ارگان های شهری و...)
  1. متابعت از استانداردها ، قوانین، مقررات و سایر الزامات مرتبط با فعالیت ها و خدمات درمانی بیمارستان و اجرای برنامه های تحول نظام سلامت
دانشگاه جامعه تحت پوشش - کارکنان





 


دفعات مشاهده: 2294 بار   |   دفعات چاپ: 122 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان امام رضا خان ببین می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | emamreza-hosp

Designed & Developed by : Yektaweb