فرهنگی و سیاسی : بیانیه سازمان بسیچ جامعه پزشکی گلستان به مناسبت 9حماسه دی

 | تاریخ ارسال: 1397/3/13 | 
Description: G:m.mmosavikara001.jpgبسمه تعالی
قدس روز آزمایش ملت‌های بزرگ است
 
بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

امام خامنه ای(مدظله العالی):                                                                                                                                                                                 
روز قدس در پیش است. روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی است؛ روزی است که ملت ایران میتواند با کمک ملتهای مشتاق دیگر، یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، سالهاست که دستگاه استکبار دارد سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
تصمیم انقلابی و جاودانه امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس، احیاکننده روح مبارزه با ظلم در مسلمانان کشورهای اسلامی و مستضعفان جهان و نشان از عمق دوراندیشی آن رهبر فرزانه درضرورت انسجام بخشی و وحدت آفرینی بین ملت های مسلمان است. درحقیقت قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ " مقاومت اسلامی" است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بیکرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است.
نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس؛ مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است. قدس نقطه فرود محمد(ص) از عروج به ملکوت، قبله پیشین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش های خونین حق جویان فلسطینی بوده است.
ما بسیجیان جامعه پزشکی استان گلستان، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تاسی به بنیار گذار فقید انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بر موارد ذیل تاکید می کنیم:
  1. سرزمین قدس پایتخت دائمی فلسطین و قبله گاه اول مسلمین بوده و انتقال سفارت آمریکای جنایتکار از تل آویو به قدس شریف را به شدت محکوم می نماییم.
  2. یمن نیز به مانند فلسطین، پاره تن اسلام است و کشتار مظلومانه مردم مسلمان این کشور اسلامی را محکوم می نماییم.
  3. اگرچه مذاکره بین کشورها امر پسندیده ای است، اما با توجه به دشمنی دائمی آمریکا و غرب با انقلاب اسلامی و تجربه برجام، به مسئولین گوشزد می نماییم به هیچ وجه به این کشورها و خصوصاً آمریکا اعتماد نداشته وباید برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی نگاه مان به درون باشد و در همه کارها وحدت را سرلوحه کارخود قرار دهیم.
در پایان از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می نماییم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی بزرگ روز  جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.
ان تنصرا... ینصرکم و یثبت اقدامکم

سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان

دفعات مشاهده: 491 بار   |   دفعات چاپ: 149 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA