پیام خود را بنویسید

روابط عمومی : مرکز خدمات جامع سلامت شهری شبانه روزی گمیش تپه افتتاح شد

 | تاریخ ارسال: 1396/11/23 | 
مرکز خدمات جامع سلامت شهری شبانه روزی گمیش تپه افتتاح شد
بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی گمیش تپه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی ، استاندار ، معاون وزیرجهاد کشاورزی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ، مدیران کل استانی ، ائمه جمعه و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح شد.
جهت ساخت این مرکز با زیربنای 1040 متر مربع  ، در سه طبقه که طبقه اول آن درمانگاه شبانه روزی و طبقه دوم کلینیک تخصصی و طبقه سوم مربوط به خدماتی از قبیل اکو و نوار قلب ، فیزیوتراپی و سونوگرافی و ..میباشد اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر گمیشان با اشاره به دستاوردهای 39 سال انقلاب اسلامی  ، امنیت و اقتدار ایران را مایه افتخار دانست .همچنین فرمود: همدلی بین اقوام استان گلستان مثال زدنی است و مشارکت مردم در تمام امورات نشان از توسعه استان می باشد.استاندار گلستان در سخنان خود بر پیگیری حداکثری مسئولین اجرایی در تمام امورات تاکید نمود.
دکتر نورقلی پور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم افتتاح فرمود : نمایندگان با ارتباط مستقیم با مردم و نهادهای اجرایی و قانونگذاری می توانند بعنوان بازوی کمک کننده بین ارگانهای اجرایی باشند.
دکتر عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شهرستان گمیشان با جمعیت بالغ بر 71000 نفر و دارای دو مرکز شبانه روزی بوده که در طول اجرای طرح تحول سلامت تعداد 6 مورد افتتاح مرکز جامع سلامت  و خانه بهداشت داشته است.همچنین از آمادگی ایجاد بیمارستان در این شهرستان که فاز اجرایی آن در سال 97 انجام خواهد شد سخن گفت.
مهندس هاشمی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه اقتصادی و اجتماعی گفت: از افتخارات دولت تدبیر و امید بود که با بهره مندی از درک مردم و حمایت رهبری از این ظرفیت برخوردار گردیدو رویکرد به سمت کار جمعی تعاونی های تولیدی و صادرات محوری باشد.
امیر شیر توماچ فرماندار گمیشان نیز ضمن تشکر ازحضور مسئولین و بیان پروژه های عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر ،گفت : مردم انقلابی و شهیدپرور گمیشان همیشه یار ویاور نظام و مقام معظم رهبری بوده و با حضور حداکثری حمایت خود را از نظام و انقلاب به اثبات رساندند.
حاج آخوند نبوی نژاد امام جمعه شهرستان گمیشان نیز در مراسم حضور یافته و از مشارکت مردم و مسئولین تشکر نمود. 
 
 
 
 
 



 

دفعات مشاهده: 860 بار   |   دفعات چاپ: 157 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | gomishan

Designed & Developed by : Yektaweb