فرهنگی و سیاسی : بیانیه سازمان بسیچ جامعه پزشکی گلستان به مناسبت 9حماسه دی

 | تاریخ ارسال: 1396/10/5 | 
بسمه تعالی

 
حماسه ۹دی

9دی ماه88  برگ زرینی از دفتر انقلاب اسلامی و رحمت واسعه پروردگار بود که کشور را بیمه کرد


بعد از جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸ بزرگترین توطئه در دوران انقلاب اسلامی ایران بوده است. تغییر در ماهیت نظام اسلامی و براندازی نظام با سردادن شعار جمهوری ایرانی و حذف ولایت فقیه از اهداف فتنه گران بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و نقش بصیرت گونه مردم نقشه آنها خنثی شد. فتنه ۸۸ یک حرکت سازماندهی شده ضد نظام و دین و برآمده از اراده دشمنان ملت، با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس بود. کار دشمن فتنه‌گری و ایجاد توطئه برای نظام است. فتنه وقتی از بین می رود که مردم اجازه خودنمایی به فتنه‌گر ندهند. ملت فهیم و بابصیرت ما با رهبری آگاهانه امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) همواره به این موفقیت و پیروزی دست یافته است.
حماسه 9دی امتحان بزرگی بود که مردم انقلابی با بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی به موقع با افتخار از آن خارج شدند و کسانی که نفاق در دل داشتند، در پیشگاه مردم رسوا شدند. در مدت ۴۰ سال گذشته اتحاد و انسجام ملی، رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی بود که به برکت ولایت حاصل شده است.
بزرگداشت یوم ا... ۹ دی، فرصتی است برای آنکه ابعاد چندگانه این حماسه بزرگ را برای ملت و نسل جوان بازخوانی کنیم تا عبرتی برای آینده باشد و دشمن نتواند با ایجاد تفرقه و اختلاف، نقشه های خود را عملی کند.
ما بسیجیان و سفید جامگان عرصه سلامت دوشادوش ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، علیرغم مشکلات گوناگون داخلی و خارجی؛ هیچگاه اجازه نخواهیم داد استکبار جهانی و وابستگان داخلی آنان با به راه انداختن ترفندها و فتنه های جدید در انسجام ملت و نظام اسلامی خللی ایجاد نمایند.
تارسیدن به سرمنزل مقصود، باتمام توان و در تبعیت از ولایت تا انقلاب جهانی امام عصر(عج) استوار خواهیم ماند.

والسلام علی عبادا... الصالحین
* سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان-دیماه 1396 *

دفعات مشاهده: 575 بار   |   دفعات چاپ: 193 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA