پیام خود را بنویسید

روابط عمومی : بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت در گمیشان افتتاح شد

 | تاریخ ارسال: 1396/9/11 | 
  بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت  در گمیشان افتتاح شد
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت بیمارستان صحرایی با حضور دکتر فاضل ریاست دانشگاه علوم پزشکی ، سردار صادقی فرمانده سپاه استان ، دکتر عارف نیا معاون بهداشتی و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و کارکنان شبکه های بهداشت ودرمان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی و سپاه ناحیه شهرستان و شبکه بهداشت ودرمان افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در این مراسم از کلنگ‌زنی بیمارستان شهرستان در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با احداث بیمارستان در شهرستان خدمات مفید و ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم. 
دکتر فاضل تصریح کرد:گسترش بهداشت و درمان در حوزه‌ها و مناطق مختلف از نیازهای جامعه است که دولت تدبیر و امید این کار را به خوبی انجام داده است.
دکتر مقصودلو رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: خدمات دهی به محرومین از بهترین کارهاست و همه ما باید تلاش کنیم که بتوانیم کمکی به دیگران و جامعه و این نظام و انقلاب داشته باشیم .خدماتی که در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی ارائه خواهد شد شامل قلب، اکو، چشم‌پزشکی، متخصص داخلی، ارتوپدی، جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، روانپزشکی، رادیولوژی، آزمایش تشخیص طبی، سونوگرافی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، خدمات اورژانس، تزریقات و سرم‌درمانی و خدمات دارویی است.
وی در خصوص داروخانه بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر گمیشان اذعان کرد: داروخانه به صورت شبانه‌روزی به مردم به صورت رایگان ارائه خدمات خواهد داد.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان از اعزام هفت تیم عمومی به مناطق محروم استان گلستان خبر داد و یادآور شد: در هفته بسیج تیم‌های تخصصی علاوه بر بیمارستان صحرایی به این محل فرستادیم و هفت تیم عمومی به مناطق محروم استان گلستان که این خدمات را نداشتند فرستاده شد.

در ادامه دکتر مقصودلو ، تمرین بحران و حفظ آمادگی و ایجاد و تقویت روحیه ایثار و فداکاری و دسترسی آسان و کم هزینه مردم هرچند بصورت موقت را از اهداف اجرای این برنامه برشمرد.
فرمانده سپاه استان گلستان نیزگفت: بیمارستان صحرایی شهدای عرصه سلامت در گمیشان صبح امروز با استقبال گسترده مردم این شهرستان افتتاح شد.
سردار صادقی افزود: این بیمارستان برای اولین بار با این وسعت خدمات در این شهرستان و با حضور متخصصان و کادر مجرب پزشکی آماده ارائه خدمات به مردم است.
دکتر توماج فرماندار گمیشان نیز در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی خدمت به مردم را وظیفه همه مسئولان دانشت و تصریح کرد برپایی بیمارستان صحرایی می تواند منشا خدمات گوناگونی در بخش بهداشت ودرمان و توسعه سلامت باشد.
بیمارستان صحرایی بمدت سه روز در گمیشان فعال بوده و خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه خواهدنمود.
  
 
 
 
 

 

 

دفعات مشاهده: 682 بار   |   دفعات چاپ: 221 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | gomishan

Designed & Developed by : Yektaweb