اموردانشجویان شاهدوایثارگر : گردهمایی مدیران و دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر مورخ 30/10/94

تدوین دستورالعمل حمایتی دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی و پژوهشی در  گردهمایی مدیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی کشور مورد تاکید قرار گرفت

گردهمایی مدیران/دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روز چهارشنبه مورخ 30/10/94 در محل وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی با حضور جناب آقای دکتر رحیمی مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار گردید.

در این گردهمایی مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ضمن خیر مقدم، گزارشی از آمار و اطلاعات(9 ترم تحصیلی) و وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای علوم پزشکی کشور  ارائه نمودند. وی یادآور شدند آن چیزی که از نظر این اداره کل مهم می­باشد برنامه­ریزی منظم و نظارت و پیگیری مستمر بر طرح استاد مشاور و تقویت بنیه علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد.

ایشان افزودند: پیگیری امور دانشجویان برتر علمی و پژوهشی و برنامه ریزی جهت تهیه دستورالعمل نحوه حمایت های مادی و معنوی این گروه از دانشجویان نیز جزو اولویتهای اداره کل بوده و در همین راستا لازم است دبیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاهها نسبت به شناسایی، تشکیل جلسه مشورتی و استفاده از پتانسیل بالای این دانشجویان توجه لازم را داشته باشند. با توجه به اینکه تدوین دستورالعمل حمایتی جهت دانشجویان برتر علمی و پژوهشی در دستور کار اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد از تمامی دبیران درخواست گردید تا در این خصوص نیز پیشنهادات خود را مکتوب ارائه نمایند.

نشست مشترک و ایجاد تعامل بیشتر بین مدیران آموزشی و دبیران ستادها، توضیحات کارشناسان سما سامانه در خصوص پورتال اداره کل و پیشنهاد تشکیل کمیته همفکری و کاربردی برای برنامه ریزی مناسب با همکاری دبیران و مدیران دانشگاهها مواردی دیگری بود که در جلسه مطرح گردید.

در ادامه جلسه جناب آقای دکتر اجتماعی مهر رییس مرکز خدمات آموزشی وزارت متبوع ضمن حضور در جلسه توضیحاتی را در خصوص فعالیتهای مرکز ارائه نمودند و اظهار داشتند این مرکز تعامل و همکاری مناسبی با اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت متبوع دارد. در همین راستا مدیران ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاهها مسائلی را در رابطه با تفسیر مرکز خدمات آموزشی از آئین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح نمودند که ایشان نیز ضمن بیان پاسخهای لازم اظهار داشتند طبق آئین نامه مذکور تفسیر نهائی بندهای آئین نامه بعهده اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد.

منبع خبر: وبسایت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی


دفعات مشاهده: 796 بار   |   دفعات چاپ: 288 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA