اموردانشجویان شاهدوایثارگر : همایش سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان94

همایش سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی گلستان


دوشنبه 18 آبان 94 برگزار شد


AWT IMAGE

این همایش از ساعت 10 تا 11:30 روز دوشنبه مورخ 1394/08/18 در محل سالن اجتماعات شهید آوینی حوزه ریاست دانشگاه و با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل در مقاطع مختلف تحصیلی در نیمسال اول تحصیلی 95-94 برگزار گردید.

در این جلسه آقای دکتر ریاحی رئیس دانشگاه، آقای فاضلی مدیرکل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، حجه الاسلام حسینی کوهستانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر اعضای شورای ستاد شاهد و ایثارگر و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه حضور داشتند.

در این همایش دکتر ریاحی رئیس دانشگاه و رئیس ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، با اشاره به نیاز امروز جامعه توجه به توانمندی های علمی و اخلاق پزشکی توسط دانشجویان شاهد و ایثارگر را سرلوحه تبلور ایثارگری عنوان کرد و گفت: امروزه رعایت اخلاق پزشکی و حرفه ای و ایثارگری در کنار توانمندی های علمی توسط دانشجویان می تواند باعث تکریم مردم و اعتماد آنها به نظام باشد.

 وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: براساس آخرین نظر سنجی ها این طرح توانست اعتماد مردم به نظام را بالا ببرد چرا که در این طرح نیازهای اساسی مردم مورد تکریم و توجه قرار گرفته است.

 رییس دانشگاه در پایان سخنان خودبه دانشجویان شاهد و ایثارگر توصیه نمود، از فرصت جوانی برای درس خواندن و ارتقاء علمی خود استفاده کنند تا با کمک هم بتوانیم رسالت اصلی نظام در قبال جامعه را به سرانجام برسانیم.

 همچنین در این همایش آقای فاضلی مدیرکل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حجه الاسلام حسینی کوهستانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ طی سخنانی به بیان توصیه های علمی و تلاش در جهت تذهیب نفس و تعالی اخلاقی به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این همایش آقای مسلم حسام دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، گزارشی از عملکرد یک ساله این ستاد به دانشجویان و اعضای شورای ستاد شاهدوایثارگر ارائه نمود.

 در ادامه این همایش، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با اعضای شورای ستاد در محیطی صمیمی برگزار شد.

درپایان این مراسم 33 نفر ازدانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط و ساخت پروتزهای دندانی ازسوی ریاست محترم دانشگاه، با اهدای لوح تقدیر و هدیه مورد تجلیل قرارگرفتند.

تصاویر همایش:


AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE



دفعات مشاهده: 909 بار   |   دفعات چاپ: 296 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA