پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان آزادشهر : دیدار از دو خانواده شهید و جانبازآزادشهری در راستای اجرای طرح سپاس از دولت عشق

 | تاریخ ارسال: 1394/6/7 | 

در راستای اجرای طرح سپاس از دولت عشق، در هفته دولت دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر در منازل شهید مهدی بای جامه شوران  که در شهر مریوان به درجه رفیع شهادت و همکار بهورز  مجید منگلی که در عملیات والفجر8 به درجه جانبازی نائل آمده حضور یافته و از دلاوریها و جانفشانی های آن بزرگواران تجلیل کردند.
همسر شهید مهدی بای جامه شوران  در خاطراتش از شهید اینگونه عرض میکرد:مهدی بای جامه شورانی بیش از 7 سال از عمرش را در جبهه ها گذراند. وقتی برای آخرین بار خواست به جبهه برود، گفت: من اطمینان دارم دیگر بر نمی گردم.

از او پرسیدم: از کجا اینقدر اطمینان داری؟

گفت: دیشب در عالم خواب آقایی با لباس سبز بر بالینم حاضر شده گفتند: پسرم مهدی، از جایت بلند شو برو که دوستانت منتظر تو هستند.همین طور که با من سخن می گفتند، پارچه سبز رنگی دور بدنم می پیچیدند. و به طور مکرر می فرمودند: «مهدی بلند شو و حرکت کن.

بیدار شده، خوابم را این طور تعبیر کردم که منظور از پارچه سبز کفن است و من هم سرباز امام زمان(عج) هستم. و اکنون که امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی مرا دعوت کرده اند، حکمتی در آن وجود دارد.

یک هفته بعد از عزیمت مهدی، خواب صادقانه اش به بار نشست و او از جام شهادت لبریز شد.
مجید منگلی بهورز خانه بهداشت روستای قزلجه نیز در خاطرات خود میگوید در اواخر سال 1364 بود که در عملیات والفجر 8 در شهر آبادان پاسگاه بهمن شیر وقتی که دشمن همه درها را به روی خود بسته دید به انتشار صد کیلو گرم مواد شیمیایی در هر کیلومتر پرداخت که من در آنجا مجروح شدم .
در پایان دیدار از این دو خانواده محترم به رسم یادبود هدایایی به آنها اهدا گردید.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE



کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان آزادشهر می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | azadshahr

Designed & Developed by : Yektaweb