پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان آزادشهر : دومین زیر کمیته درمان و حمایتهای اجتماعی در شهرستان آزادشهر

دومین زیر کمیته درمان و حمایتهای اجتماعی شهرستان در سال جاری به میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر و با حضور نمایندگانی از فرمانداری، شهرداری ،  اداره بهزیستی، اداره کار و رفاه و تعاون شهرستان  ، کمیته امداد، اداره فنی و حرفه ای شهرستان ،آموزش و پرورش به ریاست دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان و دبیر زیر کمیته در مان و حمایتهای اجتماعی و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید.
در این جلسه دکتر فدائی ضمن خوش آمد گوئی به اعضاء فرا رسیدن ماه پر برکت شعبان و اعیاد شعبانیه از تعامل و همفکری و هماهنگی بین اعضای زیر کمیته تقدیر و تشکر نمود .
از مصوبات این  زیر کمیته ، پایش و نظارت دقیق بر کار داروخانه های سطح شهر  توسط  شبکه بهداشت و درمان آزادشهردر خصوص فروش داروهای بدون نسخه به ویژه داروهای مخدر ( ترامادول) و همچنین مقرر شد جهت جلوگیری از فروش داروهای مخدر و سیگار در واحدهای صنفی و درشعاع 100متری مدارس نظارت دقیق  اعمال گردد.
همچنین کمپهای ترک اعتیاد اسامی افرادی که در زمینه مهارتهای فنی و حرفه ای آموزش دیده اند به شبکه بهداشت و درمان آزادشهر معرفی نماید.
برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد جهت پرسنل ادارات و اجرای همایش پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان از دیگر مصوبا ت این زیر کمیته می باشد. همچنین نیاز سنجی جهت آموزش لازم در کمپ های اعتیاد با همکاری اداره فنی و حرفه ای  صورت گیرد.


AWT IMAGE
AWT IMAGE


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان آزادشهر می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | azadshahr

Designed & Developed by : Yektaweb