پیام خود را بنویسید

شبکه بهداشت و درمان آزادشهر : بزرگترین جشنواره غذای سالم درشهر نوده خاندوز(بخش چشمه ساران) آزادشهربرگزار شد.(تصاویر)

 | تاریخ ارسال: 1394/2/8 | نویسنده: حبيبی | 
در راستای شعار هفته سلامت، ایمنی غذا از مزرعه تا سفره، بزرگترین جشنواره غذای سالم ، در شهر نوده خاندوزبا استقبال بی نظیر  مردم بخش چشمه ساران ، و بخش مرکزی و شهرستان آزادشهر روبرو شد  و بانوان  این بخش با پخت  بیش از 160 نوع غذا بومی و محلی در این جشنواره شرکت کردند.
دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهرضمن تقدیر از همکاری معاونت  بهداشتی دانشگاه در برپایی این جشنواره و فرمانداری شهرستان آزادشهر ، آموزش و پرورش ، شهرداری و شورای شهر نوده ، بخشداری نوده، تربیت بدنی، و صنعت و معدن ،   در خصوص هدف اصلی برگزاری جشنواره غذای سالم در شهر نوده خاندوز گفت: هدف از برگزاری  این جشنواره  ، ترویج استفاده از غذاهای سالم و آگاهی دادن به خانواده ها  در تغذیه سالم به ویژه خوردن غذاهای خانگی و هشدار جدی  در مورد مصرف  غذاهای کم کالری و فست فودها در سفره غذائی اعلام کرد.
فدائی گفت: ایمنی غذا بدین معنی نیست که تنها یک بخش از چرخه تولید مواد غذایی مسئولیت این امر را بر عهده دارد، بلکه تمامی متولیان در بخش های مختلف تولید، نگهداری، عرضه و مصرف از زمان آماده سازی زمین تا زمانی که یک شهروند آن را به مصرف می رساند مسئول حفظ و ارتقاء ایمنی غذا هستند.
حبیب شفائی نوده فرماندار شهرستان آزادشهر ، ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در شهر نوده ، گفت ما بیش از هر زمان دیگری به همکاری متولیان امر،سازمانها و ارگانهای  وابسته ،  در ایمنی غذائی در شهرستان آزادشهر و بخش چشمه ساران و مرکزی  نیاز داریم ، و از حضور پرشور کدبانو ها و بانوان این بخش  در این جشنواره غذای سالم تشکر کرد.
این جشنواره که از ساعت 9صبح روز سه شنبه 8اردیبهشت در سالن ورزشی شهر نوده خاندوز برگزار شد با استقبال بی نظیر  بانوان این بخش روبرو شد که بیش از 160 نوع غذای  بومی و محلی  در این جشنواره شرکت نموده و به تعداد 25 نفر از کسانی که در بخش داوری  الگوی  تهیه غذای سالم امتیاز کسب نموده بودند ، جوایزی را به رسم یاد بود اهدا شد.
مهندس لشکر بلوکی ،مدیر گروه بهبود تغذیه  ، در سخنانی با اشاره به اینکه  بیش از 200 بیماری به دلیل نامطلوب بودن شرایط بهداشتی در امر تغذیه جان انسان‌ها را تهدید می‌کند گفت باید نسبت به توانمندسازی افراد جامعه با تغذیه مناسب اقدام کرد. که برگزاری این گونه جشنواره ها ما را به اهدافمان نزدیکتر میکند.
 در راستای شعار هفته سلامت، ایمنی غذا از مزرع تا سفره، بزرگترین جشنواره غذای سالم ، در شهر نوده خاندوزبا استقبال بی نظیر  مردم بخش چشمه ساران ، و بخش مرکزی و شهرستان آزادشهر روبرو شد  و بانوان  این بخش با پخت  بیش از 160 نوع غذا بومی و محلی در این جشنواره شرکت کردند.


سخنرانی شفائی نوده فرماندار شهرستان آزادشهر در جشنواره غذای سالم
AWT IMAGE
سخنرانی دکتر فدائی مدیر شبکه بهداشت و درمان آزادشهر
AWT IMAGE
سخنرانی مهندس لشکر بلوکی مدیر گروه بهبود تغذیه
AWT IMAGE
اسفندیاری کارشناس سلامت و تندرستی آموزش و پرورش

AWT IMAGE
حضور مردم و مسئولین

AWT IMAGE

AWT IMAGE
نفرات برگزیده و اهداء جوایز
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان آزادشهر می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | azadshahr

Designed & Developed by : Yektaweb