پیام خود را بنویسید

اخبار : برنامه های هفته سلامت در شهرستان کردکوی آغاز گردید

 | تاریخ ارسال: 1394/1/31 | 
AWT IMAGE

دکتر جمالزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی در مصاحبه ای به مناسبت هفته سلامت برنامه های این هفته را اعلام نمود وی ابتدا بیان نمود: با توجه به اهمیت سلامت در جامعه و نیز نقش مهم غذائی سازمان بهداشت جهانی شعار امسال را تحت عنوان امنیت غذا از مزرعه تا سفره را در دستور کار قرار داد.

وی سپس ادامه داد: بر همه دست اندر کاران و همه گروههای دخیل در تولید و نگهداشت و مصرف کننده مواد غذائی لازم است این مسیر ونقشه راه امنیت غذائی را رعایت کرده تا خدای نکرده مردم از طریق مصرف مواد غذا دچار مشکلات و بیماریهای مربوطه نشوند .

دکتر جمالزاده در ادامه خطاب به کشاورزان بیان نمود :از کشاورزان عزیز و زحمت کش تقاضا داریم با رعایت موارد فنی آموزش گرفته از ادارات جهاد کشاورزی و مهندسین مربوطه تا واحدهای دخیل در نگهداشتن و رعایت موازین بهداشتی در فضای استاندارد آموزش لازم را برای چگونگی مصرف مواد غذایی در مردم بعنوان نقشه راه غذا یی ایمن فرا گیرند. وی در خاتمه اهم مواردی که در هفته سلامت اجرا میگردد بیان نمود: در اولین روز هفته بهداشت زنگ سلامت در مدارس شهر و روستا به صدا در خواهد آمد و جشنواره غذایی و همایش های علمی در روز دوم داریم و از دیگر کارهای این هفته : همایش کوهپیمایی و عیادت از بیماران و ایجاد پایگاه خود مراقبتی وسخنرانی در نماز جمعه می باشد.

لذا در طی هفته سلامت برای این منظور غرفه های در مرکز بهداشت شهرستان تحت عنوان واحدهای آموزشی برای مردم و صنایع غذایی و تولیدی در دستور کار قرار گرفت .و نیز غرفه های برای آموزش در امر بار داری و بهداشت روان و گروه ان ای نیز در این مجموعه مشغول فعالیتند.

مدیر شبکه بهداشت سپس ادامه داد: همایش غذایی ایمن نیز در سالن ارشادشهرستان با سخنرانی متخصصین برجسته کشوری متناسب با شعار بهداشت جهانی برای مردم عزیز شهرستان اجرا خواهد شد.


دفعات مشاهده: 433 بار   |   دفعات چاپ: 177 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت کردکوی می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | kordkuy