پیام خود را بنویسید

وظایف : وظایف

  1. تهیه و بروز نگه داشتن شناسنامه تجهیزات رایانه ای، تجهیزات شبکه و تجهیزات مرکز تلفن و شناسنامه نرم افزار های موجود، به منظور ساماندهی اطلاعات تجهیزات موجود واحدها
  2. نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای
  3. نصب سیستم عامل ها و نرم افزار های جانبی، آنتی ویروس و ... بر روی یارانه های موجود در واحد
  4. تشخیص عیوب سخت افزاری سیستم ها و رفع عیب تجهیزات در حد آموزش های داده شده
  5. نظارت بر فرایند ارسال تجهیزاتی که نیاز به تعمیر دارند(مانند چاپگر) به شرکت های خصوصی و کنترل کیفیت تعمیر تجهیزات
  6. نظارت بر فعالیت شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از طریق چک لیست های نظارتی
  7. پیگیری و ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکلات نرم افزاری و بهبود سیستم
  8. مشاوره به واحد مربوطه جهت مکانیزه کردن فرایند ها
  9. هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات در خصصوص عقد و تمدید قرارداد های پشتیبانی نرم افزارها
  10. همکاری در تهیه RFP برای نرم افزار های مورد درخواست واحد مربوطه (تهیه، تنظیم و مستند سازی نیازمندی و انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)
  11. آشنایی فنی با نرم افزارها و سخت افزار های مربوطه
  12. آگاهی از کلیات (حیطه و نوع فعالیت های تحت پوشش) نرم افزارهای واحد مربوط جهت پیگیری مناسب تر مسائل مربوطه
  13. نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان از نرم افزارها به صورت دوره ای و آرشیو آن ها
  14. تایید اتمام کار پروژه ها و یا فاکتور های نرم افزاری
  15. مطلع بودن از هرگونه تغییر و تحول نرم افزاری
  16. تامین و فراهم آوردن راهکار های مناسب جهت حفظ امنیت دسترسی به داده های نرم افزار های موجود در واحد
  17. اعمال تنظیمات مورد نیاز نرم افزارها جهت استفاده کاربران در واحد مربوطه
  18. بررسی وب سایت های واحد های مختلف و اعلام نظرات به مدیریت فناوری اطلاعات جهت بهتر شدن کیفیت تمامی وب سایت های زیرمجموعه
  19. آشنایی با استاندارد های تهیه وب سایت (از طریق بازدید از سایت های مختلف)
  20. به روز نگه داشتن مطالب وب سایت (اخبار و اطلاعیه و...)
  21. نظارت کارشناس IT بر روی کار رابط وب سایت (در صورت متفاوت بودن رابطان)
  22. نظارت مستقیم بر روی وب سایت واحد خود، انتقال مشکلات و پیگیری آن ها
  23. آگاهی کامل از نرم افزار اتوماسیون اداری
  24. آشنایی کاربردی با سیستم اتوماسیون اداری جهت آموزش نرم افزار و رفع اشکال به کاربران شاغل در معاونت
  25. اطلاع رسانی از وضعیت سیستم اتوماسیون اداری (فعال، تغییر سمت و ....) در معاونت
  26. انجام امور مربوط به اتوماسیون اداری (نامه نگاری با مدیریت آمار و فناوری اطلاعات جهت تعریف کاربر، سمت و .... )
  27. آشنایی با تنظیمات مرورگر و اسکنر و پرینتر دبیرخانه
  28. آشنایی با ساختن VPN
  29. شناسایی Error های سیستم جهت اتصال به اینترنت
  30. راهنمایی کاربران واحد ها جهت گرفتن اشتراک اداری و تایید نیاز فرم درخواست
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2704 بار   |   دفعات چاپ: 695 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 115 بار   |   0 نظر


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت درمان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | Treatment deputy

Designed & Developed by : Yektaweb