بیمارستان طالقانی گنبد- مدیر خدمات پرستاری
مدیر خدمات پرستاری

حذف تصاویر و رنگ‌ها

اهداف کلی دفتر پرستاری:

  • حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه مددجو(بیمار)
  •    
  • ارتقاء کیفیت و بهبود عملکرد کارکنان مراقبت از بیمار
  •    
  • بهبود مستمر فعالیت ها با توانمند سازی کارکنان مراقبت از بیمار و ایجاد تفکر سیستم کیفی
  •    
  • افزایش کارایی و اثر بخشی فعالیت ها در بخشهای بستری عادی و ویژه
  •     
  • هماهنگی سازمانی سرعت و پویایی و انعطاف پذیری درون سازمانی
  •     
  • حرکت در جهت ایجاد فرهنگ فعالیت کارکنان مراقبت از بیمار
  •    
  • پویایی فعالیت کارکنان مراقبت از بیمار

خط مشی کلی دفتر پرستاری:

  • رعایت منشور حقوق بیمار بصورت جامع
  •    
  • ارتقاء و بهبود مستمر کیفیت فرایند های اصلی و فرعی مراقبت از بیمار
  •    
  • آموزش مستمر و به روز آوری اطلاعات مورد نیاز کارکنان بر اساس نیازها
  •    
  • رعایت قوانین و مقررات مرتبط از بیمار
  •    
  • استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی

اهداف عملیاتی واحد مدیریت پرستاری:

  • ارتقاء نظام مدیریت و رهبری در بیمارستان طالقانی
  •    
  • ارتقاء کیفیت ارائه خدمات سلامت با استقرار نظام حاکمیت بالینی و استانداردهای اعتبار بخشی ملی ایران
  •     
  • ارتقاء کیفیت ارائه خدمات سلامت 
  •     
  • ارتقاء نیروی انسانی با افزایش جذب نیروی تخصصی و کارامد در حوزه درمان و اداری 
  •     
  • ارتقاء کیفیت ارائه خدمات سلامت با استقرار نظام حاکمیت بالینی و استاندارد های اعتبار بخشی ملی ایران
  •    

سوپروایزران بالینی :

خانم پری ابراهیم زاده - خانم ناهید شکیبا- اقای احمدی صفوی - خانم منیژه حنفی - اقای بایرام بقایی -خانم آیلر سلطانی یلمه-لیدا حاجی زاده

سوپروایزر آموزشی:

 خانم سمیه هلاکوئی

 

سوپروایزر کنترل عفونت:
خانم هاجر طاهری
نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان طالقانی گنبد:
http://goums.ac.ir/find-80.7792.10983.fa.html
برگشت به اصل مطلب