دانشکده پزشکی گرگان- فرآیندها
بالینی

حذف تصاویر و رنگ‌ها

طراحی و اجرای کارگاه آموزشی مهارت بخیه زدن

تاریخ طراحی کارگاه

قبل ازشروع ترم تحصیلی                                                                    

هدف کلی کارگاه

آموزش دانشجویان مرحله  فیزیوپاتولوژی درخصوص کسب مهارت بخیه زدن                                                                   

فرآیندهای قبل اجرای کارگاه

>دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش

>دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی

>تنظیم برنامه کارگاه ولیست گروه بندی شده دانشجویان

>ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس

>ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان

>هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه

>درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از انواع نخ بخیه....)

>آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان

>تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه

فرآیندها حین اجرای کارگاه

>جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه

>حضور و غیاب دانشجویان

>نظارت به استفاده بهینه از مانکن ها و لوازم و تجهیزات

>دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه

فرآیندهابعد از اجرای کارگاه

>جمع آوری مستندات اجرای کارگاه

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان

>صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی

>امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده میباشند.

>ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش


طراحی و اجرای کارگاه آموزش مهارت سونداژ

تاریخ طراحی کارگاه

قبل از شروع ترم تحصیلی                                                    

هدف کلی کارگاهآموزش دانشجویان مرحله  فیزیوپاتولوژی درخصوص کسب مهارت سوندگذاری به تفکیک سوند ادراری وسوندمعده
فرآیندهای قبل اجرای کارگاه

>دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش                                              

>دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی

>تنظیم برنامه کارگاه ولیست گروه بندی شده دانشجویان                                                           

>ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس

>ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان

>هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه

>درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از سوند فولی،سوندنلاتون....)

>آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان

>تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه

فرآیندهای حین اجرای کارگاه

>جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه

>حضور و غیاب دانشجویان

>نظارت به استفاده بهینه از مانکنها و لوازم و تجهیزات

>دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه

فرآیندهای بعد از اجرای کارگاه

>جمع آوری مستندات اجرای کارگاه                   

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان               

>صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی

>امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده می باشند.

>ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش


طراحی و اجرای کارگاه آموزش مهارت تزریقات

تاریخ طراحی کارگاه

قبل ازشروع ترم تحصیلی

هدف کلی کارگاهآموزش دانشجویان فیزیوپات درخصوص کسب مهارت تزریقات به تفکیک تزریقات وریدی،تزریقات عضلانی،تزریقات زیر جلدی و تزریقات داخل جلدی
فرآیندها قبل اجرای کارگاه

>دریافت لیست اسامی دانشجویان جهت گروه بندی

>دریافت تقویم آموزشی ازکارشناس آموزش

>تنظیم برنامه کارگاه و لیست گروه بندی شده دانشجویان

>ارسال برنامه زمانبندی به گروه جهت معرفی مدرس

>ارسال برنامه زمانبندی کارگاه به آموزش جهت اطلاع رسانی به دانشجویان

>هماهنگی با مدرس مربوطه جهت اجرای کارگاه

>درخواست لوازم مصرفی مورد نیاز( اعم از سرنگ،ویال تزریقی،سرم....)

>آماده سازی و چیدمان مانکن ها ولوازم مصرفی کارگاه با توجه به تعداد دانشجویان

>تهیه چک لیست ارزشیابی برنامه

فرآیندها حین اجرای کارگاه

>جلسه توجیهی برای دانشجویان جهت مشارکت در کارگاه

>حضور و غیاب دانشجویان

>نظارت به استفاده بهینه از مانکنها و لوازم و تجهیزات

>دردسترس گذاردن لوازم و امکانات مورد نیاز درحین اجرای کارگاه

فرآیندها بعد از اجرای کارگاه

>جمع آوری مستندات اجرای کارگاه

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه فراگیران

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه مدرسین

>توزیع چک لیست ارزشیابی برنامه از دیدگاه کارشناسان

>صدور گواهی تدریس برگزاری در کارگاه به گروه آموزشی

>امحا لوازم غیر قابل مصرف و جداسازی لوازمی که مجددا قابل استفاده میباشند.

>ارسال لیست حضور و غیاب دانشجویان به آموزش

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پزشکی گرگان:
http://goums.ac.ir/find-4.8822.12751.fa.html
برگشت به اصل مطلب