• فرآیندهای آموزشی مقطع انترنی
ردیف اختصاصی | عناوین | 1 | نام فرایند : تنظیم لیست معرفی انترنهای دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به بخشهای بالینی | 2 | تنظیم لیست حقوقی انترنها و گزارش ماهانه عملکرد انترنها به اداره حسابداری | 3 | صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان | 4 | تحویل فرم تسویه حساب به دانشجویان | 5 | تکمیل تعرفه دانشجویان از لحاظ نمرات انترنی | 6 | تنظیم لیست دانشجویان ممتاز 1% و 2% جهت شرکت در امتحان دستیاری | 7 | پذیرش دانشجویان مهمان و ارسال نمرات آنان به دانشگاههای | 8 | پذیرش دانشجویان دوره تکمیلی ( معرفی شده جهت گذراندن دوره انترنی ) | 9 | افتتاح حساب انترنی | 10 | ثبت نمرات ارسالی از بخشهای انترنی | 11 | استعلام نمرات واصل نشده از بخش ها | 12 | ورود دانشجویان به دوره انترنی | 13 | گزارش وضعیت تحصیلی دانشجویان |
فرآیندهای آموزشی مقطع انترنی
1- تقسیم بندی دانشجویان در گروههای 18 گانه با هماهنگی و همکاری نماینده ورودیهای هر سال و کنترل آنها از لحاظ تعداد کل و تعداد مذکر و مونث بودن . 2- معرفی دانشجویان به بخشها بطور ماهانه – بایگانی سوابق معرفی ها ارائه سوابق معرفی نامه به بخشها در صورت مفقود شدن آنها . 3- انجام امورات مربوط به افتتاح حساب انترنی و کنترل دانشجویان از لحاظ متاهلی ( اخذ و ضبط و بایگانی مدارک مربوطه ) 4- تنظیم لیست حقوق انترنی بطور ماهانه بر اساس عملکرد و شماره حساب و وضعیت متاهلی و بایگانی سوابق 5- کنترل تعداد حقوق دریافتی توسط انترنها بطوریکه نباید هیچکدام کمتر یا بیشتر از 18 ماه حقوق گرفته باشند . 6- اعلام تاریخ عملکرد انترهای مهمان به دانشگاههای مبداء جهت اخذ وام از دانشگاه مربوطه . 7- کنترل و درج و بایگانی نمرات ارسالی از بخشهای کارورزی 8- صدور گواهی های اشتغال به تحصیل 9- جوابگویی به ارباب رجوع و نامه های متفرقه و بررسی سوابق مورد نیاز 10- استعلام نمرات از بخشها ( در خصوص نمراتی که بخشها به علل مختلف دیر اقدام می کنند . ) 11- پخش فرمهای ارزشیابی ارسالی از اداره کل آموزش بین دانشجویان انترن و جمع آوری آن و انجام اقدامات بعدی . 12- اخذ تسویه حساب واحدهای مقاطع قبل و معدل دانشجویان تا اکسترنی ( اکسترنی 1 و 2 ) و کنترل طبق دستور العمل وزارتی 13- نوشتن نمرات انترنها در تعرفه ای کلی و حفظ و نگهداری کلیه تعرفه های دانشجویان تا زمان فارغ التحصیلی . 14- تنظیم چرخه انترنی بخشها از هر 18 ماه یکبار 15- شرکت در امتحانات دانشکده به عنوان رابط و ناظر 16- کنترل درجه نمره پایان نامه دانشجویان در دفتر کبیر و تعرفه 17- حفظ سوابق و آیین نامه های مربوط به نظام آموزشی انترنی 18- کنترل کلیه دانشجویان از لحاظ نمره پره انترنی و حفظ نگهداری کلیه نتایج پیش کارورزی واعلام سوابق درخواستی به استعلام های مربوط به نتایج امتحان پره انترنی 19- اعلام وضعیت دانشجویان به صورت درخواست ( ایثارگران – بورسیه ها- اداره جات- بنیاد شهید 20- پخش فرم تسویه حساب به کلیه دانشجویان و راهنمایی آنها جهت اخذ تسویه از واحدهای مربوطه 21- تکثیر و پخش منابع امتحان پیش کارورزی در بین کلیه متقاضیان مهمانی و دوره های تکمیلی 22- قبول و بررسی درخواستها طبق ضوابط رایج تنظیم و چرخه مناسب 23- معرفی و بخش اخذ نمرات و درج و بایگانی 24- کنترل دوره تکمیلی از لحاظ شهریه و اخذ و بایگانی فیشهای مربوط 25- اعلام نمرات به دانشگاههای مبداء 26- پخش فرم تسویه و کنترل آن بعد از اتمام تسویه کل دوره 18 ماه با مرخصی 27- غیرفعال نمودن دانشجویان فارغ التحصیل در برنامه سماء 28- اخذ عکس پس از تکمیل در فرم مخصوص جهت اسکن ء ا رسال به معاونت آموزشی 29- اخذ کارت بیمارستان موقع فارغ التحصیل
|