دانشکده پزشکی گرگان- انترنی
فرآیندهای آموزشی مقطع انترنی

حذف تصاویر و رنگ‌ها

• فرآیندهای آموزشی مقطع انترنی


ردیف اختصاصیعناوین
1نام فرایند : تنظیم لیست معرفی انترنهای دانشکده پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی به بخشهای بالینی
2تنظیم لیست حقوقی انترنها و گزارش ماهانه عملکرد انترنها به اداره حسابداری
3صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان
4تحویل فرم تسویه حساب به دانشجویان
5تکمیل تعرفه دانشجویان از لحاظ نمرات انترنی
6تنظیم لیست دانشجویان ممتاز 1% و 2% جهت شرکت در امتحان دستیاری
7پذیرش دانشجویان مهمان و ارسال نمرات آنان به دانشگاههای
8پذیرش دانشجویان دوره تکمیلی ( معرفی شده جهت گذراندن دوره انترنی )
9افتتاح حساب انترنی
10ثبت نمرات ارسالی از بخشهای انترنی
11استعلام نمرات واصل نشده از بخش ها
12ورود دانشجویان به دوره انترنی
13گزارش وضعیت تحصیلی دانشجویان

 فرآیندهای آموزشی مقطع انترنی


1- تقسیم بندی دانشجویان در گروههای 18 گانه با هماهنگی و همکاری نماینده ورودیهای هر سال و کنترل آنها از لحاظ تعداد کل و تعداد مذکر و مونث بودن .
2- معرفی دانشجویان به بخشها بطور ماهانه – بایگانی سوابق معرفی ها ارائه سوابق معرفی نامه به بخشها در صورت مفقود شدن آنها .
3- انجام امورات مربوط به افتتاح حساب انترنی و کنترل دانشجویان از لحاظ متاهلی ( اخذ و ضبط و بایگانی مدارک مربوطه )
4- تنظیم لیست حقوق انترنی بطور ماهانه بر اساس عملکرد و شماره حساب و وضعیت متاهلی و بایگانی سوابق
5- کنترل تعداد حقوق دریافتی توسط انترنها بطوریکه نباید هیچکدام کمتر یا بیشتر از 18 ماه حقوق گرفته باشند .
6- اعلام تاریخ عملکرد انترهای مهمان به دانشگاههای مبداء جهت اخذ وام از دانشگاه مربوطه .
7- کنترل و درج و بایگانی نمرات ارسالی از بخشهای کارورزی
8- صدور گواهی های اشتغال به تحصیل
9- جوابگویی به ارباب رجوع و نامه های متفرقه و بررسی سوابق مورد نیاز
10- استعلام نمرات از بخشها ( در خصوص نمراتی که بخشها به علل مختلف دیر اقدام می کنند . )
11- پخش فرمهای ارزشیابی ارسالی از اداره کل آموزش بین دانشجویان انترن و جمع آوری آن و انجام اقدامات بعدی .
12- اخذ تسویه حساب واحدهای مقاطع قبل و معدل دانشجویان تا اکسترنی ( اکسترنی 1 و 2 ) و کنترل طبق دستور العمل وزارتی
13- نوشتن نمرات انترنها در تعرفه ای کلی و حفظ و نگهداری کلیه تعرفه های دانشجویان تا زمان فارغ التحصیلی .
14- تنظیم چرخه انترنی بخشها از هر 18 ماه یکبار
15- شرکت در امتحانات دانشکده به عنوان رابط و ناظر
16- کنترل درجه نمره پایان نامه دانشجویان در دفتر کبیر و تعرفه
17- حفظ سوابق و آیین نامه های مربوط به نظام آموزشی انترنی
18- کنترل کلیه دانشجویان از لحاظ نمره پره انترنی و حفظ نگهداری کلیه نتایج پیش کارورزی واعلام سوابق درخواستی به استعلام های مربوط به نتایج امتحان پره انترنی
19- اعلام وضعیت دانشجویان به صورت درخواست ( ایثارگران – بورسیه ها- اداره جات- بنیاد شهید
20- پخش فرم تسویه حساب به کلیه دانشجویان و راهنمایی آنها جهت اخذ تسویه از واحدهای مربوطه
21- تکثیر و پخش منابع امتحان پیش کارورزی در بین کلیه متقاضیان مهمانی و دوره های تکمیلی
22- قبول و بررسی درخواستها طبق ضوابط رایج تنظیم و چرخه مناسب
23- معرفی و بخش اخذ نمرات و درج و بایگانی
24- کنترل دوره تکمیلی از لحاظ شهریه و اخذ و بایگانی فیشهای مربوط
25- اعلام نمرات به دانشگاههای مبداء
26- پخش فرم تسویه و کنترل آن بعد از اتمام تسویه کل دوره 18 ماه با مرخصی
27- غیرفعال نمودن دانشجویان فارغ التحصیل در برنامه سماء
28- اخذ عکس پس از تکمیل در فرم مخصوص جهت اسکن ء ا رسال به معاونت آموزشی
29- اخذ کارت بیمارستان موقع فارغ التحصیل



نشانی مطلب در وبگاه دانشکده پزشکی گرگان:
http://goums.ac.ir/find-4.2187.988.fa.html
برگشت به اصل مطلب