سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ -
حوزه نرم افزار
حوزه نرم افزار
۱ - آشنایی با نرم افزار مرکز تلفن و نحوه ارتباط سیستم رایانه با مرکز تلفن ( مراکز تلفن دارای رایانه )
۲ - تهیه نرم افزار مرکز تلفن بصورت Backup ( از طریق مخابرات دانشگاه ) جهت استفاده در مواقع ضروری ( مراکز تلفن دارای رایانه )
۳ - تهیه کیس رزرو برای مرکز تلفن و جایگزینی در مواقع ضروری ( مراکز تلفن دارای رایانه )
۴ - آشنایی با عملکرد کلید های کنسول مرکز تلفن ( مراکز فاقد رایانه )
۵ - آموزش دستگاه مبدل IP ( Voip ) جهت آشنایی با قابلیتهای دستگاه و تسلط کافی بر نحوه عملکرد صحیح دستگاه و عیب یابی آن
۶ - نظارت روزانه بر عملکرد صحیح دستگاه Voip و رفع عیوب احتمالی
۷ - نظارت بر صحت عملکرد ups و باطریهای مرکز تلفن