پیام خود را بنویسید

بایگانی بخش فرم های واحد برنامه ریزی درسی

دسته بندی موضوعی مطالب | جستجوی پیشرفته | تعداد کل مطالب: 2 | تعداد کل بازدید های مطالب: 681 |
نمایش مطالب منتشر شده از تاریخ   تا تاریخ


img_yw_news
دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ -

چک لیست نهایی پایش گروه های آموزشی

فرم شماره یک         WORD          PDF   فرم شماره دو          WORD              PDF   فرم شماره سه        WORD              PDF  

img_yw_news
یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ -

فرم ها، فرایندها و آیین نامه های واحد برنامه ریزی درسی

.ywtab { position: relative; overflow: hidden; margin: 10px auto; width: 100%; font-family: iransans; } /* Nav */ .ywtab nav { text-align: center; } .ywtab nav ul { position: relative; display: -ms-flexbox; display: -webkit-flex; display: -moz-flex; display: -ms-flex; display: flex; margin: 0 auto; padding: 0; max-width: 1200px; list-style: none; -ms-box-orient: horizontal; -ms-box-pack: center; -webkit-flex-flow: row wrap; -moz-flex-flow: row wrap; -ms-flex-flow: row wrap; flex-flow: row wrap; -webkit-justify-content: center; -moz-justify-content: center; -ms-justify-content: center; justify-content: center; } .ywtab nav ul li { position: relative; z-index: 1; display: block; margin: 0; text-align: center; -webkit-flex: 1; -moz-flex: 1; -ms-flex: 1; flex: 1; background: none; } .ywtab nav ul li{ padding: 0 5px 0 0; } .ywtab nav ul li:first-child{ padding: 0; } .ywtab nav li span { position: relative; display: block; overflow: hidden; text-overflow: ellipsis; line-height: 2.5; background-color: #eee; border-radius: 10px 10px 0 0; -webkit-border-radius: 10px 10px 0 0; -moz-border-radius: 10px 10px 0 0; padding: 0.7em 0.4em; color: #1487d8; font-size: 16px; font-weight: 500; line-height: 1; line-height: 20px !important; cursor: pointer; } .ywtab nav a span { vertical-align: middle; } .ywtab nav a:hover, .ywtab nav a:focus , .ywtab nav li.tab-current span { background-color: #1487d8; color: #fff; } .ywtab .content-wrap { position: relative; min-height: 100px; background-color: #fff; border: 1px solid #eee; } .ywtab .content-wrap section { display: none; margin: 0 auto; padding: 1em; max-width: 1200px; } .ywtab .content-wrap section.content-current { display: block; } @media screen and (max-width: 58em) { } فرم های برنامه ریزی درسیفرایندهای برنامه ریزی درسیآیین نامه های برنامه ریزی درسیآیین نامه ها واحد آموزش پاسخگو فرم تجدید نظر شده طرح درس روزانه فرم تجدید نظر شده طرح دوره (ترمی) فرم پیشنهادی طرح درس ترکیبی (حضوری-مجازی) فرم درخواست ایجاد برنامه های درسی (ویژه ضرورت سنجی) فرمت تدوین برنامه های درسی جدید فرمت بازنگری برنامه های درسی فرم درخواست مشاوره فرم گواهی طرح درس چک لیست پایش گروه های آموزشی  فرم راهنمای مطالعات دانشجویان WORD  PDF فرایند تدوین برنامه درسی جدید فرایند بازنگری برنامه درسی موجود فرایند ضرورت سنجی رشته جدید فرایند بررسی و تصویب طرح درس و دوره   شیوه نامه اجرایی مدیریت برنامه درسی   طرح ایجاد واحد آموزش پاسخگو مقدمه: مهمترین اهداف دانشگاه های علوم پزشکی تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و ارائه خدمات بهداشتی درمانی متناسب با نیازهای جامعه و توجه به امکانات و شرایط موجود در جهت ارتقای سلامت است. سیاست گذاران آموزش پزشکی معتقدند که نظام آموزش پزشکی باید در جهتی توسعه یابد که بتواند ضمن بهره گیری از تازه ترین دستاوردهای علمی جهان با نیازهای جامعه نیز سازگار باشد. به کارگیری نظام آموزش پزشکی پاسخگو یکی از راه های نیل به این هدف می باشد سازمان جهانی بهداشت در سال ۱۹۹۵ تعریف مشخصی از پاسخگویی اجتماعی در دانشگاه های پزشکی را ارایه داد: "لازم است دانشکده های پزشکی آموزش، تحقیقات و فعالیت های خدماتی خود را به سمت پاسخ دادن به اولویت های سلامت جامعه، منطقه یا ملیت هدایت نمایند. اولویت های سلامت باید توسط مشارکت دولتها، سازمانهای سلامت، متخصصین سلامت و مردم مشخص شوند.  تاریخچه فدراسیون جهانی آموزش پزشکی درسال ۱۹۸۸ درادینبورگ باتوجه به لزوم توجه درآموزش پزشکی ۱۲ گام اساسی برای اصلاح آموزش پزشکی را پیشنهاد کرد. کشور ایران با ادغام آموزش پزشکی و ارائه خدمات در یک وزارت خانه و تشکیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اولین گام درجهت آموزش پزشکی بر اساس پاسخگویی به نیازهای جامعه را برداشته، و ناظر بر تمامی فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و تدارک خدمات شد. این استراتژی ادغام نتایج زیر را برای سیستم به وجود آورد: گسترش چیدمان محیط های آموزشی اجرای دوره گردشی خدمات اولیه بهداشتی برای تمام دانشجویان پزشکی تغییر کوریکولوم بر اساس اولویت های جامعه آموزش مداوم پزشکی تاکید بر ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماریها و رویکرد مدیریت خطر مشارکت سایر بخشهای درگیر در سلامت در سیاستگذاری، برنامه ریزی، اجرا و بازبینی برنامه ها   قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن محوری برشمردن سلامت کامل و جامع انسان، بهداشت و درمان را از جمله نیازهای اساسی می شناسد و دولت را مکلف کرده است تا تمامی منابع، امکانات و ظرفیت های خود را جهت تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت افراد کشور بسیج کند (اصول ۳،۲۹،۴۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران) بر این اساس و با توجه به اهمیت و نیاز به این مهم، در حال حاضر در کشور ایران مراحل اجرای برنامه آموزش پزشکی پاسخگو توسط وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارایه شده است. و چشم انداز دفتر پاسخگویی اجتماعی در کشور به این صورت آمده است: "ما برآنیم تا با اجرای این برنامه، نظام آموزش پزشکی کشور را در راستای پاسخگوئی به نیازهای واقعی جامعه، و در راستای تحقق برنامه توسعه چهارم کشور در حوزه سلامت، ارتقا دهیم به گونه‌ای که در انتهای برنامه به یک ساختار مناسب و پویا در آموزش پزشکی در دانشگاه دست یابیم."   بیانیه ماموریت واحد آموزش پاسخگو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی با محوریت سلامت کامل جامعه و انسان در راستای سند چشم انداز ۲۰ ساله با محوریت جامعه سالم ایرانی، و همچنین با توجه به سند ملی برنامه چهارم که مبین نظام جامع سلامت پاسخگو و عدالت محور می باشد به منظور پاسخ به نیازها و اولویت های جدید سل� $( ".XDSEPywtab nav li" ).click(function() { $(".XDSEPywtab nav li").removeClass("tab-current"); $(this).addClass("tab-current"); var num = $(this).attr("data-num"); $(".XDSEPywtab .content-wrap section").removeClass("content-current"); $(".XDSEPywtab .content-wrap section").eq( num).addClass("content-current"); }); برنامه های درسی دایر در دانشگاه علوم پزشکی گلستان 


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی می باشد.
© 2024 All Rights Reserved | Education Developmen Center (EDC)