دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ -
کارگزین 3
کار گزین 3 نام ونام خانوادگی : مریم امینیان مدرک تحصیلی : فوق دیپلم مدیریت دولتی انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می
گردند (پایان طرح خدمت، بازنشستگی، فوت)
برنامه
ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
اجرای خط
مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
پیش بینی
احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
مطالعه
قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد
عمل
اتخاذ
تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
تهیه
گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
اقدام در
جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
تهیه
آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
شرکت در
جلسات و کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
ثبت
فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیت ها جهت ارائه
به مقام مافوق
همکاری
در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
انجام
امور مربوط به صدور گواهیهای انجام کار ماهیانه کارکنان، اضافه کار، کشیک ایام تعطیل
و غیره کارکنان نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .
صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها . نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش
سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
نظارت بر امر آموزش
کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
نظارت بر اجرای طرح
تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد
پاسخگویی به مکالمات
تلفنی و مراجعین به صورت حضوری در مورد رفع مشکلات اداری کارکنان
اقدام در جهت تکمیل
مشخصات پرسنلی کارکنان
صدور ابلاغ تعیین محل
خدمت و اعلام تاریخ شروع بکار به مراجع ذیربط انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق