آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
|
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ -
برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان ستاد به مناسبت دهه فجربه مناسبت ایام فرخنده دهه فجر ، مسابقه دارت بین پرسنل ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان برگزار گردید.قابل ذکر است درگروه آقایان ،آقای محسن سمیعی و در گروه بانوان سرکار خانم شهین رجبلو نفرات برتر این مسابقه شدند. |
|
|
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ -
کوه پیمایی و برگزاری مسابقه دارت جهت کارکنان مرکز بهداشت رامیان در هفته دولتبا همکاری واحد تربیت بدنی و بسیج جامعه پزشکی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت کوه پیمایی کارکنان مرکز بهداشت در ارتفاعات شیرآباد از توابع شهرستان و همچنین مسابقه دارت جهت کارکنان مرکز بهداشت برگزار گردید. |