|
سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ -
برگزاری مانور دورمیزی آمادگی پاسخ به حوادث شیمیایی در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگانبرگزاری مانور دورمیزی آمادگی پاسخ به حوادث شیمیایی در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان |
|
|
سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ -
بیمارستان پیامبر اعظم (ص): مانور دورمیزی «مدیریت و برخورد با مصدومان حوادث شیمیایی» برگزار شدبیمارستان پیامبر اعظم (ص): مانور دورمیزی «مدیریت و برخورد با مصدومان حوادث شیمیایی» برگزار شد |
|
|
سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ -
برگزاری نشست تخصصی کارگروه پدافند سایبریبرگزاری نشست تخصصی کارگروه پدافند سایبری با محوریت تبیین راهکارهای امنیتی حفاظت از زیرساختهای فناوری اطلاعات و طراحی های رزمایش های سایبری با هدف ارتقای تاب آوری و افزایش آمادگی در برابر تهدیدات سایبری در سال ۱۴۰۵ |
|
|
چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ -
💎حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله )توسط مجلس خبرگان بعنوان سومین رهبر انقلاب انتخاب شد.حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله )توسط مجلس خبرگان بعنوان سومین رهبر انقلاب انتخاب شد. اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم |
|
|
سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۵ -
شهادت جانسوز نائب الامام العصرو الزمان (عج) رهبر فقید ایران اسلامیشهادت جانسوز نائب الامام العصرو الزمان (عج) رهبر فقید ایران اسلامی |
|
|
|
|
|
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ -
برگزاری ششمین جلسه کارگروه و قرارگاه زیستی گلستان با محوریت مدیریت و کنترل تب برفکیبرگزاری ششمین جلسه کارگروه و قرارگاه زیستی گلستان با محوریت مدیریت و کنترل تب برفکی ششمین جلسه کارگروه زیستی پدافند غیرعامل و ششمین جلسه قرارگاه زیستی استان گلستان با محوریت بررسی شرایط بیماری تب برفکی، با حضور دکتر بدخشان، مهندس فولادیان دبیر پدافند زیستی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، روسای ادارات، کارشناسان دستگاههای استانی و سایر اعضای کارگروه در سالن آوینی ریاست دانشگاه برگزار شد. در این جلسه، دکتر حنفی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامپزشکی استان، گزارشی جامع درباره وضعیت شناسایی، مهار، کنترل و اقدامات مقابلهای با تب برفکی در جمعیت دامی گلستان ارائه کرد. وی به تشریح آخرین روند بروز بیماری، اقدامات انجامشده برای مهار آن و ضرورت هماهنگی دستگاهها برای جلوگیری از گسترش بیماری پرداخت. در پایان نشست، اعضای کارگروه پس از بررسی شرایط موجود و ظرفیتهای بینبخشی استان، تصمیمات لازم برای اجرای اقدامات فوری در راستای کنترل و مهار اپیدمی تب برفکی را تصویب کردند. بر تقویت همکاری ادارات، افزایش آمادگی عملیاتی و اجرای دقیق دستورالعملهای تخصصی تأکید شد. |
|
|
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ -
🟢کارگاه آموزشی آشنایی با پدافند غیرعامل در حوزه تهدیدات سایبری برگزار شد |
|
|
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۴ -
فرمایشات مقام معظم رهبریمسئله ی پدافندغیرعامل مسئله ی بسیار مهمی است و هرروزی که می گذرد بر اهمیت پدافند غیرعامل افزوده می شود. امام خامنه ای (مدظله العالی) |
|
|
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ -
سومین جلسه کارگروه زیستی و کمیته بیوتروریسم پدافند غیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی گلستانسومین جلسه کارگروه زیستی و کمیته بیوتروریسم پدافند غیرعامل در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور سومین جلسه کارگروه زیستی و سومین جلسه کمیته بیوتروریسم پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با حضور دکتر محسن ابراهیمی رئیس دانشگاه، دکتر هروی مشاور اجرایی رئیس دانشگاه، دکتر مقسمی دبیر کارگروه زیستی پدافند غیرعامل دانشگاه، اقای ایرجی و خانم فروهرنیا کارشناسان پدافند غیر عامل استان و سایر مسئولان و اعضای مرتبط برگزار شد. دکتر ابراهیمی، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی گلستان: با اشاره به اهمیت سلامت مردم استان، بر ضرورت تبادل تجارب، همکاری بینبخشی و نظارت دقیق در حوزه پدافند غیرعامل زیستی تأکید کرد. وی اظهار داشت: «با توجه به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی در برنامه پدافند غیرعامل زیستی، امیدواریم با همکاری و همافزایی، گامهای بلندی در این عرصه برداشته شود.» دکتر ابراهیمی همچنین تأکید کرد که نتایج این اقدامات باید در راستای ارتقای سلامت مردم و برنامهریزیهای حوزه سلامت اعمال گردد. دکتر هروی، مشاور محترم اجرایی رئیس دانشگاه: در سخنان خود بر ترویج مصرف نان کامل تأکید کرد. وی همچنین بر ضرورت اجرای قوانین مرتبط با قرنطینه، عقیمسازی، حذف و معدومسازی سگهای ولگرد و حاملان بیماری در شهرها و حاشیه شهرها به منظور کنترل بیماری هاری تأکید کرد. دکتر هروی اظهار داشت: «این اقدامات با هدف حذف بیماری هاری و در راستای چشمانداز سازمان جهانی بهداشت برای ریشهکنی هاری انسانی تا سال ۲۰۳۰ میلادی، نیازمند همکاری بینبخشی معاونت بهداشتی با سازمانهای دامپزشکی و محیط زیست است.» دکتر مقسمی، دبیر محترم کارگروه زیستی پدافند غیرعامل: در این جلسه به اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل زیستی در شرایط کنونی پرداخت. وی تأکید کرد: «اولویت نخست پدافند غیرعامل زیستی، حفظ جان انسانها و سپس حفاظت از زیرساختها و اطمینان از تداوم خدمت رسانی در شرایط بحرانی است.» در پایان این جلسه، اعضا بر ادامه همکاری و همافزایی در راستای ارتقای پدافند غیرعامل زیستی و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در استان گلستان تأکید کردند. این جلسه نشاندهنده توجه جدی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به موضوعات مرتبط با سلامت عمومی، امنیت زیستی و مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است. |
|
|
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ -
برگزاری سومین جلسه کارگروه زیستی استاندر کارگروه زیستی پدافند غیرعامل استان: بر سلامت مواد غذایی و محصولات کشاورزی استان تاکید شد. سومین جلسه کارگروه زیستی و دومین جلسه کمیته بیوتروریسم در سال۱۴۰۲ در سالن شهید آوینی دانشگاه برگزار گردید. دکتر محمد جواد مقسمی دبیر کارگروه زیستی استان گزارشی در خصوص اقدامات دبیرخانه در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و همچنین در حوزه جوانی جمعیت ارائه نمودند.دکتر محمدی رییس سازمان انتقال خون استان تهدیدات، مخاطرات و مشکلات نگهداری خون و فرآورده های آن را در استان بیان داشتند. |
|
|
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ -
برگزاری جلسه فصلی کمیته پدافند غیرعامل دانشگاهجلسه فصلی کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور نمایندگان کارگروهها درخصوص پیگیری مصوبات جلسات قبل و تشکیل ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۲ در محل دبیرخانه پدافند غیرعامل دانشگاه برگزار گردید . کارشناسان در خصوص تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز مواجهه با مصدومین حوادث CBRNE در حوزه پیش بیمارستانی و بیمارستانی ، رعایت الزامات پدافند غیرعامل در ساخت بیمارستانها ، مراکز درمانی و آموزشی و ایمن سازی اماکن موجود و هماهنگی جهت اجرای مانور سایبری در بیمارستان ۵ آذر گرگان تبادل نظر نمودند و مصوبات آن تصویب شد . |
|
|
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ -
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در بیمارستان آل جلیل آق قلا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۳در راستای ارتقا و شناخت پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مباحث پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی مواد خطرناک شیمیایی،پرتوی،زیستی،انفجاری و پروتکل های ابلاغی ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت در حوزه سلامت جهت پرسنل بیمارستان آل جلیل آقلا برگزار گردید. |
|
|
یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ -
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در شبکه بهداشت گنبد در تاریخ۱۴۰۲/۰۶/۰۸در راستای ارتقا وشناخت پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مباحث پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی آیین نامه ها ودستورالعمل های مربوط به پدافند غیرعامل در حوزه سلامت جهت پرسنل شبکه بهداشت گنبد با حضور ریاست شبکه بهداشت برگزار گردید. |
|
|
سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ -
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مینودشتدر راستای ارتقا و شناخت پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مباحث پدافند غیرعامل ، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با آیین نامه ها و دستورالعملهای مربوط به پدافند غیر عامل در حوزه سلامت در روز دوشنبه ششم شهریور ماه سال جاری ، جهت پرسنل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مینودشت برگزار گردید . |
|
|
|
|
|
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ -
جلسه توجیهی تهیه طرح جامع پدافند غیر عامل دانشگاهجلسه توجیهی تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان |
|
|
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ -
حضورمدیرکل پدافند غیرعامل استان درواحد پدافند دانشگاهحضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان در واحد پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی گلستان |
|
|
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ -
اولین جلسه کمیته کارشناس و تخصصی پدافند غیرعاملاولین جلسه کمیته کارشناسی و تخصصی پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور کارشناسان معرفی شده توسط معاونتها و برخی از مدیریتهای عضو کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه درسالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید . |
|
|
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ -
بازدیدازپروژه درحال ساخت اورژانس بیمارستان 5 آذربازدید از پروژه درحال ساخت اورژانس بیمارستان 5 آذر توسط کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان گلستان |
|
|
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ -
دومین جلسه کارگروه استانی ( بهداشت ، سلامت و بیولوژیک ) پدافند غیرعامل دانشگاهدومین جلسه کارگروه استانی پدافند زیستی ( بهداشت ، سلامت و بیولوژیک ) پدافند غیرعامل باحضور نمایندگان دستگاههای عضو کارگروه برگزار گردید. |
|
|
سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ -
دومین جلسه کمیته پدافندغیرعامل دانشگاهدومین جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین و مدیران عضو کمیته درمحل سالن جلسات حوزه ریاست برگزارگردید. |
|
|
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -
اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاهاولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین و مدیران عضو کمیته درمحل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید. |