معرفی کارگزین 2

کارگزین:


تحصیلات:

 
شرح وظایف:
1- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
2- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
3- شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز
4- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
5- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
6- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
7- صدور کارت تایمکس جهت حضور و غیاب کارکنان با هماهنگی مسئول مربوطه
8- نظارت بر نحوه ثبت حضور و غیاب کارکنان و جلوگیری از تخلفات مربوطه
9- کنترل (پرینت) گزارش ساعت کارکرد کارکنان و اعلام به امور اداری بیمارستان
10-گزارش موارد غیبت، مرخصی ساعتی و پاس اداری به مسئول امور اداری
11- پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تاخیر در ورود دارند
12- برنامه ریزی و انجام امور مربوط به وامهای اختصاصی به کارکنان بیمارستان
13- کسب آموزش جهت افزایش مهارتهای فردی
14- برقراری ارتباط با سایر واحدهای دانشگاه جهت کسب اطلاعات و به روز نمایی برنامه های مرتبط با حضور و غیاب کارکنان با هماهنگی مسئولین ذیربط
15- هماهنگی با مسئولین واحدها جهت محاسبه کارکرد پرسنل تحت نظر و بررسی برنامه کاری کارکنان
16- پیگیری لازم در جهت تسریع در انجام امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
17- تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
18- همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
19- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

دفعات مشاهده: 615 بار   |   دفعات چاپ: 195 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان آل جلیل آق قلا می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | alejalil-hosp

Designed & Developed by : Yektaweb