برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
بخش های اصلی
در باره ما::
حوزه ریاست::
مدیریت خدمات پرستاری::
واحدهای اداری::
واحدهای درمانی::
واحدهای پاراکلینیکی::
فن آوری اطلاعات::
امور فرهنگی و روابط عمومی::
اعتباربخشی::
ایمنی بیمار::
تحقیق و پژوهش::
آرشیو اخبار::
واحد آموزش::
ارتباط با ما::
واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت::
واحد گردشگری سلامت (IPD)::
راهنمای مراجعین::
::
تازه ها
  AWT IMAGE
فصلنامه نسیم سلامت

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

اعتباربخشی
رسیدگی به شکایات

راههای ارتباطی

فلوچارت رسیدگی به شکایت 

منشور حقوق بیماران و کارکنان

درمانگاه تخصصی

برنامه حضور متخصصین در کلینیک صبح آذر ماه 96

برنامه حضور متخصصین در کلینیک عصر آذر ماه 96
پزشکان درمانگاه

آموزش به بیمار

سپسیس نوزادی

عفونت مجاری ادراری در کودکان

اختلال در رشد کودکان 

تشنج ناشی از تب در کودکان

چه موقع در بیماری های کودکان با اورژانس 115 تماس بگیریم

اسهال در کودکان

برنامه جامع سه بیماری شایع

دیابت 

فشارخون

ایکتر

تغذیه در بیماران همودیالیزی

فواید مصرف نان گندم کامل

دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
آخرین مطالب بخش
:: برگزاری مراسم جشن به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)
:: پیام تبریک دکتر علیمی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول
:: برگزاری مراسم اربعین حسینی در بیمارستان
:: پیام تسلیت ریاست بیمارستان به مناسبت اربعین
:: برگزاری کارگاه آموزشی 20ساعته با عنوان اصول تغذیه صحیح با شیر مادر در بیمارستان
:: معرفی مسئول واحد ::
 رئیس امور اداری بیمارستان
تایماز سلاق
تحصیلات:
کارشناس مدیریت دولتی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی
سوابق شغلی:

مسئول کارگزینی شبکه و مرکزبهداشت رامیان
مسئول امور اداری و کارگزینی بیمارستان آل جلیل


AWT IMAGE

شرح وظایف:

1-  نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .

2-  صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها .
3- سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .
4-  تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن .
5-  صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .
6-  نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه .

7- شرکت در کمیسیونها ، سمینارها ، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .
8-  انجام مطالعات لازم در موار د ی از قبیل تشکیلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
9-  تهیه مجموعه هدف ، وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت تائید آن .
10- انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
11-  تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و .... .
12-  برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی
13-  اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
14-  پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
15- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
16-  تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
17-  نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
18-  نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
19-  همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
20-  نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
21- نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد
22-  نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان
23-  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق .

دفعات مشاهده: 823 بار   |   دفعات چاپ: 287 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش مسئول امور اداری اینجا را کلیک کنید.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 1030 queries by yektaweb 3531