برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
صفحه اصلی::
معرفی واحد::
واحد آموزش اساتید::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
واحد ارزشیابی::
مرکز مهارت های بالینی::
دفتر توسعه بیمارستان ها::
گروه های علوم پایه::
گروه های علوم بالینی::
شورای مشاورین علمی::
فایل های آموزشی::
اعتباربخشی::
سامانه سما::
سامانه ارزشیابی ماتریکس::
::
ارزشیابی اساتید علوم پایه

برای نمایش سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید.
..
ارزشیابی اساتید بالینی

برای نمایش سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید.
..

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

:: آزمون های چند گزینه ای : طراحی سوال ::


                                                                         قواعد طراحی سوال

براساس روانشناسی یادگیری و آموزشی نظارت و ارزشیابی حلقه آخر فعالیتهای آموزشی و تکمیل کننده انجام آموزش محسوب می شود و عمدتاً با هدف اصلاح و بهبود فرایند آموزش صورت می گیرد. اساساً اطلاق مفهوم ((آموزش)) به یک فعالیت ، منوط به انجام ارزشیابی است. به این ترتیب نظارت و ارزشیابی آموزشی یکی از مهمترین وظایف هر آموزش دهنده است و جزء لاینفکی از اجزاءیک برنامه آموزشی تلقی می شود.ابزار یا وسیله ای که برای سنجش پیشرفت تحصیلی در موقعیت های آموزشی و تدریس به کار می رود آزمون یا امتحان نام دارد.


دسته بندی انواع آزمون ها:

1-شفاهی

الف) گسترده پاسخ (انشایی)

 2-کتبی ب) محدود پاسخ

ج) گزیده پاسخ

•  فایل قواعد مربوط به طراحی سوال


 

دفعات مشاهده: 896 بار   |   دفعات چاپ: 227 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 6 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش آزمون های چند گزینه ای اینجا را کلیک کنید.
دفتر توسعه آموزش EDO
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 4030