برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
(صفحه اصلی)::
معرفی دفتر::
واحد ارزشیابی::
واحد آموزش اساتید::
واحد آموزش پاسخگو::
واحد برنامه ریزی آموزشی::
مرکز مهارت های بالینی::
دفتر توسعه آموزش بیمارستان::
گروه های علوم پایه::
گروه های علوم بالینی::
آزمونها::
فایلهای آموزشی- فرمها::
شورای مشاورین علمی::
IT , تکنولوژی آموزشی::
جلسات::
پرونده درسی::
::

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

:: آزمونهای چند گزینه ای : طراحی سوال ::


                                                                         قواعد طراحی سوال

براساس روانشناسی یادگیری و آموزشی نظارت و ارزشیابی حلقه آخر فعالیتهای آموزشی و تکمیل کننده انجام آموزش محسوب می شود و عمدتاً با هدف اصلاح و بهبود فرایند آموزش صورت می گیرد. اساساً اطلاق مفهوم ((آموزش)) به یک فعالیت ، منوط به انجام ارزشیابی است. به این ترتیب نظارت و ارزشیابی آموزشی یکی از مهمترین وظایف هر آموزش دهنده است و جزء لاینفکی از اجزاءیک برنامه آموزشی تلقی می شود.ابزار یا وسیله ای که برای سنجش پیشرفت تحصیلی در موقعیت های آموزشی و تدریس به کار می رود آزمون یا امتحان نام دارد.


دسته بندی انواع آزمون ها:

1-شفاهی

الف) گسترده پاسخ (انشایی)

 2-کتبی ب) محدود پاسخ

ج) گزیده پاسخ

•  فایل قواعد مربوط به طراحی سوال


 

دفعات مشاهده: 881 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 6 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش آزمونهای چند گزینه ای اینجا را کلیک کنید.
دفتر توسعه آموزش EDO
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 3961