برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
درباره ما::
تماس با ما::
شبکه بهداشت و درمان::
ستاد مرکز بهداشت شهرستان::
مراکز خدمات جامع سلامت::
آرشیو اخبار::
راهنمای ارباب رجوع::
اخبار::
طرح-گمیشان::
::
شعار سال رهبری

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
نظرسنجی
نظر شما در مورد وبگاه شبکه
خوب
متوسط
ضعیف
   
:: وظایف امور اداری : وظایف امور اداری ::

  امور اداری از واحدهای کارگزینی ، بایگانی ، دبیرخانه تشکیل گردیده و امور شبکه و مرکز بهداشت بصورت توام در آن صورت می پذیرد.

    فعالیت های جاری:

صدور احکام مرخصی، ارتقاء طبقه، مأموریت، نظیرآن با رعایت قوانین و مقررات مربوط .
تهیه احکام پرسنلی
بررسی ارزیابی عملکردکارکنان و اجرای صحیح آن
تهیه گزارشات آماری
انجام امور مربوط به بیمه و رفاه کارکنان
پاسخگویی به مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
پیگیری امور مربوط به آموزشهای کوتاه مدت کارکنان
امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت
انجام امور بازنشستگی کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند
آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال
تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء رتبه وطبقه ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و پیگیری مصوبات کمیته
انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
اجرای امور تشکیلات و طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
انجام امر مربوطه به گزینش کارکنان
کنترل ورود و خروج پرسنل
بایگانی اسناد و مدارک مربوط به پرسنل
اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربوطه
پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی
انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و قراردادی

صدور گواهی انجام کار ، اشتغال بکار کارکنان

انجام سایر امور مرتبط از قبیل استعلام از مراجع ذیصلاح درخصوص تاییدیه تحصیلی واصالت گواهینامه عدم سوء پیشینه و ...

پیگیری امور تخلفات اداری کارکنان
انجام سایر امور ارجاعی

     بایگانی :

  حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده.

  پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.

  تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد

  دبیرخانه :

  ثبت کلیه نامه های وارده و صادره بصورت اتوماسیون و دفتر اندیکاتور

  تفکیک و توزیع نامه ها و ارجاع به واحدهای مربوط

تایپ نامه ها و یادداشتهای اداری و تصحیح آنها در صورت لزوم
دفعات مشاهده: 638 بار   |   دفعات چاپ: 195 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 13 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش وظایف امور اداری اینجا را کلیک کنید.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان گمیشان

Persian site map - English site map - Created in 0.045 seconds with 952 queries by yektaweb 3506