برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معاونت توسعه مدیریت و منابع::
مدیریت سرمایه انسانی::
مدیریت امور مالی::
مدیریت تشکیلات ، آموزش
و بودجه برنامه‌ای
::
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی::
مدیریت‌منابع‌فیزیکی‌
و‌ نظارت‌‌بر طرح‌های‌عمرانی
::
پرسشهای متداول::
اخبار::
برنامه عملیاتی سال 1395::
::

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
:: شرح وظایف : شرح وظایف ::

 

 

کارشناس امور قراردادها (مزایده) :

نوراله قلی پور

 

شرح وظایف :

 1 - پیگیری اخذ مجوز های کمسیون ماده 2 از سازمان امور اقتصاد و دارایی و فرماندهی راهور ناجا جهت سیر مراحل(خرید- فروش-پلاک گذاری-اسقاط- خودروهای دولتی)
 2 - اخذ خلافی خودروهای دولتی درهر دوره شش ماهه از کلیه واحدها وارئه گزارش
 3 - نظارت بر نحوه استفاده از خودروهای دولتی و جلوگیری از استفاده غیر مجاز
 4 - جمع آوری خودروهای اسقاطی در سطح استان و هدایت آنها به پارکینگ مرکزی
 5 - تایید یا عدم تایید درخواست های خرید ،تعمییر خودروهای دانشگاه
 6 - بازدید و اظهار نظر در مورد نقص فنی خودروها و رفع عیوب آنها و نظارت بر انجام خدمات تعمیر گاهی
 7 - تهیه بانک اطلاعاتی کلیه خودرو های دولتی و  قراردادی دانشگاه
 8 - کارشناسی جهت انجام نیاز خودرویی واحد های تحت پوشش دانشگاه 
 9 - نظارت به سرویس به کلیه همکاران در سطح استان جهت ایاب و ذهاب
 10 - پیگیری فروش املاک و کلیه لوازم بلا استفاده در دانشگاه و برگزاری مزایده فروش
 11 - تائید یا عدم تائید نیاز و بررسی گواهی کارکرد کلیه خودروهای استیجاری سطح استان
 12 - پیگیری سایر امور محوله که توسط مدیریت ارجاع می گردد .

 

کارشناس امور قراردادها (مناقصه) :

مریم امیدنژاد

شرح وظایف :

 1 - برگزاری کلیه مراحل مربوطه به مناقصات واحد های تحت پوشش دانشگاه
 2 - تهیه و ارسال مجوز مناقصه و استعلام جهت واحدهای تابعه
 3 - دسته‌بندی اطلاعات اخذ شده و تعیین نوبت جهت شرکت در کمیسیون و برگزاری کمیسیون مناقصه
 4 - تهیه مکاتبه مربوط به ارسال فیشهای واریزی به امور مالی از طریق معاونت محترم پشتیبانی بعد از انجام هر جلسه مناقصه/استعلام
 5 - دسته‌بندی و تکمیل پرونده مناقصه‌ها و استعلام ها و بایگانی در زونکن‌های مربوطه
 6 - مرتب‌سازی و نگهداری قراردادهای ارسالی واحدها
 7 - ورود اطلاعات مناقصه‌ها/استعلام های انجام شده به رایانه و بانک اطلاعاتی حوزه
 8 - تهیه جدول برگزاری مناقصه/استعلام بر اساس مستندات موجود و نامه‌های رسیده از واحدها
 9 - مشاوره به واحدهای تابعه درخصوص چگونگی برگزاری مناقصه/استعلام 
 10 - تهیه صورتجلسه‌ها و ابلاغ به واحدها بعد از برگزاری مناقصه/استعلام
 11 - بررسی و رفع نقص تیپ‌های قراردادهای گذشته
 12 - ارائه آمارمناقصه‌ها/استعلام های انجام شده به معاونت توسعه مدیریت ومنابع و مدیریت خدمات
 13 - هماهنگی های لازم با مدیریت های مالی ، حقوقی جهت بررسی قرارداد ها
 14 - انجام امور مربوط به سایت مناقصات و شرکت در فرا خوانهای مربوط به سایت مناقصات
 15 - انجام امور مربوط به ترک تشریفات
دفعات مشاهده: 2439 بار   |   دفعات چاپ: 209 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 13 بار   |   0 نظر
::
Administration & Finance deputy
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 992 queries by yektaweb 3388