شرح وظایف : شرح وظایف

 

 

کارشناس امور رفاهی :

 حسین حیدری

 

لیست وظایف :

 

 1 - نظارت و ایجاد هماهنگی لازم بر امورات سرایداری
 2 - نظارت و ایجاد هماهنگی بر امور مربوط به مهمانسراهای و خوابگاه ها   
 3 - معرفی پرسنل جهت دریافت وام با بانک های عامل طرف قرارداد
 4 - توزیع سبد کالای پرسنل د ر سطح استان و بازنشستگان و موظفی بگیران

 5 - پیگیری و دریافت تسهیلات بانکی
 6 - انجام و پیگیری امور تسهیلات رفاهی غیر بانکی
 7 - صدور مجوز ماموریت های خروج از استان
 8 - صدور مجوز استفاده کنندگان خوابگاه مرکزی تهران
 9 - انجام امور مربوطه به سرویسهای ایاب و ذهاب پرسنل
 10 - انجام و پیگیری امور مربوط به پرسنل فضای سبز
 11 - انجام سایر امور محوله از طرف مدیریت
 


 

کارشناس امور رفاهی :

 سید یحیی حسینی

 

لیست وظایف :

 

  1 - گواهی و کار شناسی و  محاسبه جمع بندی و نظارت بر اضافه کار نیرو های رسمی و پیمانی و قراردادی واحدهای تابعه دانشگاه
 2 - صدور گواهی انجام کار راننده ها ،تلفنخانه ، چاپ و تکثیر و ... معاونت توسعه مدیریت ومنابع
 3 - پایش از واحدهای تابعه دانشگاه با هماهنگی
 4 - انجام مکاتبات مربوط به گزینش
 5 - انجام مکاتبات در خصوص صدور مجوز خرید واحدها
 6 - سایر امور محوله توسط مدیریت

 


 

کارشناس امور رفاهی:

 ملیحه یوسفی

 

لیست وظایف :

 

 1 - هماهنگی و پیگیری ترسیم فرآیند انجام کار کلیه امور محوله حوزه مدیریت خدمات پشتیبانی 
 2 - جمع بندی و تنظیم گزارشات ماهانه واصله از واحدهای حوزه خدمات و آماده سازی جهت گزارش سالانه 
 3 - ارتباط به دانشگاه های علوم پزشکی کشور جهت تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات آنان 
 4 - برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز حوزه خدمات پشتیبانی و واحد های تحت پوشش 
 5 -  تهیه و تنظیم گزارشات فصلی و موردی حوزه خدمات پشتیبانی به معاونت محترم توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه حسب دستور 
 6 - شرکت در دوره های آموزشی مربوط به ارتقاء فعالیت ها ، فرآیند ها و ..
 7 - تدوین گزارشات واحد های مختلف حوزه خدمات پشتیبانی به صورت ماهانه و سالانه
 8 - تهیه بانک اطلاعاتی  کلیه اطلاعات و آمار متفرقه که حسب مورد به اداره خدمات واصل می گردد .
 9 - پیگیری مجوز های هیئت امناء و هیئت رئیسه دانشگاه مرتبط با حوزه خدمات
 10 - برگزاری جلسات هفتگی حوزه خدمات پشتیبانی و تعیین دستور کار جلسه هر هفته و تنظیم صورتجلسه مربوطه
 11 - انجام سایر امور محوله از طرف مدیریت
 

 

 

   


 

کارشناس امور بیمه:

 یاسر محمد رضا نژاد

  

لیست وظایف :

 1 - پیگیری و عقد قرارداد با شرکت بیمه
 2 - جمع آوری اطلاعات پرسنل در سطح استان
 3 - پیگیری بیمه انبارها (دارویی ، مصرفی و..)
 4 - جمع آوری فاکتورهای درمانی و تحویل به شرکت بیمه
 5 - پیگیری مطالبات پرسنل از شرکت بیمه
 6 - پیگیری فاکتور درمانی ایثارگران و خانواده معظم شهداء
 7 - مکاتبه با واحدها در خصوص امور بیمه ای

دفعات مشاهده: 2699 بار   |   دفعات چاپ: 181 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 11 بار   |   0 نظر