برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معاونت توسعه مدیریت و منابع::
مدیریت سرمایه انسانی::
مدیریت امور مالی::
مدیریت تشکیلات ، آموزش
و بودجه برنامه‌ای
::
مدیریت خدمات پشتیبانی::
دفتر فنی دانشگاه::
پرسشهای متداول::
اخبار::
برنامه عملیاتی سال 1395::
::

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
:: شرح وظایف : شرح وظایف اداره اعتبارات ::

 

اداره اعتبارات

رئوس وظایف  :
بررسی و تعیین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید ویا منجر به پرداخت می شود.
گرد آوری منابع لازم بمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی
اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه
تائید اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید دانشگاه

 



شرح وظایف  :
1-  بررسی و تعیین اعتبار کلیه درخواستهای هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید ویا منجر به پرداخت می شود
 2- تائید اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین با توجه به نظام نوین مالی جدید دانشگاه
3- ممهور نمودن کلیه مدارک وضمائم مربوط به تامین اعتبار به مهر <<تامین اعتبار شد>>.
4- گرد آوری منبع لازم بمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی
5- اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ وتخصیص بودجه
6- نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات
7- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم.
8- پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب ودریافتی.
9- انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف، آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد.

دفعات مشاهده: 3430 بار   |   دفعات چاپ: 222 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 28 بار   |   0 نظر
::
Administration & Finance deputy
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.051 seconds with 987 queries by yektaweb 3278