حوزه نرم افزار

حوزه نرم افزار
1 - آشنایی با نرم افزار مرکز تلفن و نحوه ارتباط سیستم رایانه با مرکز تلفن ( مراکز تلفن دارای رایانه )
2 - تهیه نرم افزار مرکز تلفن بصورت Backup ( از طریق مخابرات دانشگاه ) جهت استفاده در مواقع ضروری ( مراکز تلفن دارای رایانه )
3 - تهیه کیس رزرو برای مرکز تلفن و جایگزینی در مواقع ضروری ( مراکز تلفن دارای رایانه )
4 - آشنایی با عملکرد کلید های کنسول مرکز تلفن ( مراکز فاقد رایانه )
5 - آموزش دستگاه مبدل IP ( Voip ) جهت آشنایی با قابلیتهای دستگاه و تسلط کافی بر نحوه عملکرد صحیح دستگاه و عیب یابی آن
6 - نظارت روزانه بر عملکرد صحیح دستگاه Voip و رفع عیوب احتمالی
7 - نظارت بر صحت عملکرد ups و باطریهای مرکز تلفن

دفعات مشاهده: 807 بار   |   دفعات چاپ: 235 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 25 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان امیر المومنین (ع) کردکوی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی