صدای شما

  در مورد واحد صدای شما و رسیدگی به شکایات این مرکز: رسیدگی به شکایات مراجعین و پرسنل مرکز، واحدی تحت عنوان "واحد صدای شما و رسیدگی به شکایات " تشکیل شد. این واحد که بازوی توانمند بیمارستان در رسیدگی و پیگیری شکایات و بررسی رضایت مندی مراجعین و کارکنان است ، وظیفه ی ارزشمند خود را از خرداد ماه 89 آغاز کرد.

  بدنبال ارائه ی راهکار هایی در راستای تکریم ارباب رجوع و

  در این واحد جهت نظر سنجی بیماران بستری و سرپایی، پرسشنامه هایی با نظر کارشناسان تهیه شده که با مراجعه به بخش های بستری و پاراکلینیکی در اختیار بیماران و همراهان قرار گرفته و به دنبال آن تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات بدست آمده در این واحد،بیمارستان بیش از پیش در مسیر تعالی و جلب رضایت مشتریان قرار گیرد.بدنبال ایجاد این فضای مناسب و تکمیل پرسش نامه های رضایت سنجی ،نهایتاٌ در قالب نمودار به مدیریت بیمارستان و بخش های مربوطه به منظور بررسی و اقدام لازم جهت رفع نقایص و ارتقاء سطح خدمات ارائه شده ،ارسال می گردد.

AWT IMAGE



دفعات مشاهده: 831 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 20 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بیمارستان امیر المومنین (ع) کردکوی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی