سایت اینترنت : پرسش های متداول

  1- آیا همه کارکنان دانشگاه می توانند اکانت اینترنت داشته باشند؟

  بلی. در صورت صلاحدید بالاترین مقام اجرایی واحد تابعه فرد و با امضای ایشان، پس از تکمیل فرم درخواست اکانت، نام کاربری و رمز عبور اینترنت تعریف می گردد.

  2- نحوه تکمیل فرم در خواست اکانت چگونه است؟

  در قسمت نام کاربری، صرفاَ نام خانوادگی فرد، با حروف کوچک انگلیسی تکمیل گردد. در صورت تکراری بودنِ نام کاربری اول اسم فرد به آخر نام کاربری اضافه می گردد. توجه جهت امنیت رمز عبور بهتر است از رمز عبور 8 حرفی و به صورت ترکیبی از حرف و عدد استفاده شود.

  3- چگونه به فرم درخواست اکانت دسترسی داشته باشم؟

فرم درخواست اینترنت

  4- چگونه می توانم رمز عبور اکانت اینترنت را تغییر دهم؟

  از طریق لینک http://172.17.100.20:6632/scripts/webrep.cgi نام کار بری و رمز عبور را وارد کرده و روی Web admin کلیک نمایید.

  5- نحوه استفاده از VPN برای استفاده از بانک های اطلاعاتی در خارج از دانشگاه چگونه است؟

  از سایت دانشگاه www.goums.ac.ir VPN ساخته شده برای خارج از دانشگاه را دانلود نموده و نام کاربری و رمز عبور اینترنتی را که از دانشگاه دریافت نموده اید وارد نمایید.توجه: استفاده از VPN باعث کندی سرعت اینترنت می گردد. لذا بهتر است فقط زمانی که می خواهید از بانک های اطلاعاتی استفاده نمایید از VPN شود.

  6- هنگام مواجه شدن با مشکل اکانتم، به کجا مراجعه کنم؟

  دانشجویان به خانم فرید در پایگاه عرضه اطلاعات و یا شماره  32452651داخلی 212و اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان به خانم میرکریمی در سایت اینترنت مراجعه و یابا شماره تلفن 32452658 تماس حاصل نمایند.


دفعات مشاهده: 3518 بار   |   دفعات چاپ: 369 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 64 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت تحقیقات و فناوری می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Research Deputy

Designed & Developed by : Yektaweb