تکریم ارباب رجوع چیست : طرح تکریم ارباب رجوع

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۰/۶/۲۵ | ارسال‌کننده: Admin | نویسنده: حقيقی | 

طرح تکریم ارباب رجوع

شورای عالی اداری در نودمین جلسه مورخ 25/1/1381 بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، به منظور تکریم و جلب رضایت مردم و ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور تصویب نمود ، کلیه وزارت‌خانه‌ها ،‌ سازمان‌ها ، مؤسسات و شرکت‌های دولتی ، شرکت‌ها و مؤسساتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر یا تصریح نام هستند ، از جمله نیروی انتظامی ، شهرداری تهران و سایر شهرداری‌ها ، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه ، هم‌چنین مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و نهادهای انقلاب اسلامی که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند نسبت به انجام موارد زیر اقدام نمایند :


 شفاف و مستند سازی نحوه‌ ارائه خدمات به ارباب رجوع
 اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم
 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم
 بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به مردم
 نظرسنجی از مردم
 نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاههای اجرایی با مردم
 تشویق و تقدیر از مدیران و کارکنان موفق و برخورد قانونی با مدیران و کارکنانی که موجب نارضایتی مردم می‌گردند
 سایر موارد اجرایی
 اهداف طرح تکریم


دفعات مشاهده: 1171 بار   |   دفعات چاپ: 281 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 56 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان بندرگز می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb