برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
:: صفحه اصلی درباره ما تماس با ما ::
آشنایی با شهرستان بندرگز::
آشنایی با ما::
شبکه بهداشت و درمان بندرگز::
مرکز بهداشت بندرگز::
فعالیت و دستاوردها::
تکریم ارباب رجوع::
خدمات الکترونیک بهداشتی::
لینکستان::
ارتباط با ما::
آموزش الکترونیک::
اخبار و مناسبت ها::
::

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

تماس با ما

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
نظرسنجی
کمیته رفاهی مرکز بهداشت
   
سامانه پیامکی
AWT IMAGE
1000-160-171-111
هفته ی سلامت گرامی باد

AWT IMAGE

:: فرم شکایات مردمی : فرم درج شکایت توسط مردم ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۰/۳/۱۱ | ارسال‌کننده: Admin | نویسنده: حقيقی | 

این قسمت توسط شاکی پر می شود: فرم درج شکایات توسط مردم فرم شماره 1- صفحه 1 از 2

ماهیت موضوع :

(انتخاب یک گزینه)

شکایت

درخواست

پیشنهاد

گزارش

نوع شکایت : (انتخاب یک گزینه)

در مورد قوانین و مقررات

در مورد نحوه

عملکرد کارکنان

نحوه درج شکایت: (انتخاب یک کارمند)

به صورت گروهی

به صورت فردی

مرحله درج شکایت:

شعب، نمایندگی ، اداره واحد اجرایی استانی استانداری

نهادریاست جمهوری

دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه

نوع شکایت : (انتخاب یک گزینه)

1 – رشوه

2 - تبعیض و پارتی بازی

3 – رفتارنامناسب کارکنان

4 – تاخیردرانجام کار یا عدم انجام کار

5 – عدم اطلاع رسانی مناسب به مردم

6 – خدمات ضعیف و نامطلوب

7 – عدم حضور به موقع کارکنان و نبود فرد جایگزین

8 – مشخص نبودن مسئول انجام کار

9 - پراکندگی واحدهای مورد مراجعه مردم برای انجام کار مشخص

10 – طولانی بودن زمان انجام کار

11 – عدم توجه به شکایات فنی

12 – قوانین ومقررات ناکارآمدومتداخل

13 – سوء مدیریت و سوء استفاده از قدرت و تخلف از قوانین و مقررات

14 – اقدام با تصمیم غیر منصفانه

مشخصات شاکی: ( انتخابی) ( انتخابی) ( انتخابی) ( انتخابی)

نام اشخاص حقیقی( انتخابی)/ حقوقی : شماره شناسنامه : کد ملی: تحصیلات: سن:

مایل به پاسخگویی به صورت :

حضوری نام فردی که در غیاب شاکی می تواند پاسخ را دریافت نماید :

تلفنی شماره تلفن :

پستی آدرس پستی:

الکترونیکی آدرس پست الکترونیکی:

فاکس شماره فاکس :

دریافت رمز شماره رمز ( همان کد منحصر بفرد شکایت است ) :

آیا در مراجع دیگر نیز اقدام به طرح شکایت نموده اید؟ بلی خیر کدام مرجع : نتیجه حاصل:

آیا سابقه طرح شکایت از این دستگاه را داشته اید؟ بلی خیر آیا شکایت شما پیرامون موضوع قبلی مجددا تکرار شده است ؟ بلی خیر

آیا از نحوه پاسخگویی دستگاه در مورد شکایت قبلی خویش راضی هستید ؟ بلی خیر استناد قانونی شما در شکایت :

نام دستگاه واحد سازمانی و فرد مورد شکایت واقع شده :

آدرس محل کار فرد یا محل استقرار ایشان (درصورت اطلاع):

تاریخ بروز شکایت : ...../...../..... تاریخ درج شکایت در مرحله نخست: ...../...../...... تاریخ درج شکایت در واحد اجرایی استانی : ...../...../......

تاریخ درج شکایت در استانداری : ...../...../...... تاریخ درج شکایت در نهاد ریاست جمهوری : ...../...../...... تاریخ درج شکایت به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه : ...../...../......

شرح شکایت ضمن بیان فهرست مستندات

شده :

به نظر شما چگونه می بایست عمل شود :

آیا پیشنهادی برای جلوگیری از بروز مجدد شکایات مشابه دارید ، لطفا بیان نمایید .

شعبه نمایندگی / اداره ................... حد اکثر زمان پاسخگویی 20 روز کاری بعلاوه 4 روز برای ارسال مراسلات پس از تاریخ درج شکایت

به آدرس و تلفن :

(پاسخگو: بالاترین مقام ) : ....................................................................................................................................................................................

واحد اجرایی استانی دستگاه ................... حد اکثر زمان پاسخگویی 10 روز کاری پس از تاریخ درج شکایت به آدرس و تلفن :

(پاسخگو: گروه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ) : ..................................................................................................................................................................................

استانداری استان ................... حد اکثر زمان پاسخگویی 10 روز کاری پس از تاریخ درج شکایت به آدرس و تلفن :

(پاسخگو: واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ) : ..................................................................................................................................................................................

نهاد ریاست جمهوری(مرکز رسیدگی به شکایات مردمی) ارجاع شکایت به صورت هفتگی به دفاتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ......... به آدرس و تلفن :

(پاسخگو: دفاتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات حد اکثر 10 روز پس از دریافت شکایت از نهاد ریاست جمهوری ) :...........................................................................

توجه : طرح مجدد شکایت در مراجع بالاتر منوط به عدم پاسخگویی در مورد مقرر یا عدم رضایت از پاسخ دریافتی در مراجع پایین تر می باشد .

باسمه تعالی

این قسمت توسط دستگاه پر می شود فرم درج شکایت توسط مردم فرم شماره 1 – صفحه 2 از 2

مرحله نخست :

نظر کارشناس : موضوع شماره :

تاریخ ، نام و امضاء :

نظر مدیر واحد : موضوع شماره :

تاریخ ، نام و امضاء:

نظر نهایی شعبه / نمایندگی/اداره : موضوع شماره :

تاریخ ، نام و امضاء بالاترین مقام :

مرحله استانی ( واحد اجرایی استانی ) :

- اطمینان از درج شکایت در مرحله نخست : بلی خیر

- درخواست تجدید نظر به دلیل :

عدم رضایت شاکی از پاسخ دریافت داشته

عدم پاسخگویی به شاکی در زمان معین

هیچکدام

- تاریخ درج شکایت : ....../......./.......

نظر نهایی واحد اجرایی استانی : وارد ناوارد

تاریخ ، نام و امضاء رییس گروه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات :

تاریخ ارسال پاسخ به شاکی : ...../......./......

مرحله استانی ( استانداری) :

- اطمینان از درج شکایت در مرحله قبل : بلی خیر

- درخواست تجدید نظر به دلیل :

عدم رضایت شاکی از پاسخ دریافت داشته

عدم پاسخگویی به شاکی در زمان معین

هیچکدام

- تاریخ درج شکایت : ....../......./.......

نظر نهایی استانداری : وارد ناوارد

تاریخ ، نام و امضاء مدیر واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات :

تاریخ ارسال پاسخ به شاکی : ...../......./......

مرحله ملی :

- اطمینان از درج شکایت در مرحله قبل : بلی خیر

- درخواست تجدید نظر به دلیل :

عدم رضایت شاکی از پاسخ دریافت داشته

عدم پاسخگویی به شاکی در زمان معین

هیچکدام

- تاریخ درج شکایت : ....../......./.......

نظر نهاد ریاست جمهوری : وارد ناوارد

تاریخ ارسال شکایت به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه

مربوط : ...../......./......

مرحله دستگاهی :

- اطمینان از درج شکایت در مرحله قبل : بلی خیر

- درخواست تجدید نظر به دلیل :

عدم رضایت شاکی از پاسخ دریافت داشته

عدم پاسخگویی به شاکی در زمان معین

هیچکدام

- تاریخ دریافت شکایت از نهاد ریاست جمهوری : ....../......./.......

نظر نهایی دستگاه : وارد ناوارد

تاریخ ، نام و امضاء مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه :

تاریخ ارسال پاسخ به شاکی و نهاد ریاست جمهوری : ...../......./......

آدرس پستی شاکی :

کد منحصر بفرد :

تاریخ درج شکایت : ........../........./.........

دفعات مشاهده: 741 بار   |   دفعات چاپ: 205 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 55 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش فرم شکایات مردمی اینجا را کلیک کنید.

تمامی حقوق برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز محفوظ میباشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است مدیریت و طراحی وب سایت : واحد فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان بندرگز،با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان .

Persian site map - English site map - Created in 0.056 seconds with 1064 queries by yektaweb 3475