برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
:: صفحه اصلی درباره ما تماس با ما ::
آشنایی با شهرستان بندرگز::
آشنایی با ما::
شبکه بهداشت و درمان بندرگز::
مرکز بهداشت بندرگز::
فعالیت و دستاوردها::
تکریم ارباب رجوع::
خدمات الکترونیک بهداشتی::
لینکستان::
ارتباط با ما::
آموزش الکترونیک::
اخبار و مناسبت ها::
::

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

تماس با ما

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
نظرسنجی
کمیته رفاهی مرکز بهداشت
   
سامانه پیامکی
AWT IMAGE
1000-160-171-111
هفته ی سلامت گرامی باد

AWT IMAGE

:: سرپرست اداری شبکه : شرح وظایف مدیر و کارشناس امور اداری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۱/۴/۱۸ | ارسال‌کننده: Admin | نویسنده: حقيقی | 

  شرح وظایف مدیر امور اداری :

نام و نام خانوادگی : ساحره دماوندی کمالی

سمت : مسئول امور اداری

 

  1- اعمال و اجرای قوانین ، آئین نامه های اداری و استخدامی صادره از مراجع ذیصلاح .

  2- تهیه و تدوین آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهای لازم اداری و ابلاغ آنها به ادارات مربوط .

 

  3- هماهنگی در اجرای امور مربوط به ادارات کارگزینی - دبیرخانه و اداره حفاظت فیزیکی .

 

  4- رسیدگی و کنترل اطلاعات و مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر ادارات.

 

  5- ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه مقررات استخدامی و طبقه بندی مشاغل و اظهار نظر در مورد آنها .

 

  6- شرکت درجلسات متشکله حوزه معاونت اداری و مالی مدیران – کمیته استخدام – شورای اداری و مالی و غیره .

 

  7- تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد و نظارت بر استخدام کارکنان جدید .

 

  8- انجام اجرای امور مختلف رفاهی کارکنان دانشگاه و تهیه و تنظیم طرح های مربوطه .

 

  9- برآورد میزان ملزومات و ابزار لازم کار اداری و نظارت بر توزیع آنها .

 

  10- نظارت بر اجرای مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ، پرداخت فوق العاده ها ، اضافه کاری و کسرکار و غیره .

 

  11- نظارت برحسن انجام وظیفه کارشناسان قسمت مدیریت امور اداری .

 

  12- انجام سایر امور محوله و مربوط بنا به تشخیص و ارجاع به مقام مافوق .

 

  

   

 شرح وظایف کارشناس امور اداری :

نام و نام خانوادگی : محمد رضا تاجی 

سمت : کارشناس امور اداری و کارگزین

    1-انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات و روشها ، آموزش ، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

  2-تهیه شرح وظایف پستهای سازمانی با همکاری واحد های ذیربط .

  3-انجام فعالیتهای لازم در زمینه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحد کارگزینی .

  4-تشریک مساعی با کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تنظیم آئین نامه‌ها ،‌ بخش نامه‌ها و دستور العملهای مورد لزوم .

  5-ایجاد خط مشی با توجه به خط مشی کلی تعیین شده از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تابعه با برنامه ها و هدفهای مورد نظر.

  6-تأیید احکام .

  7-پیگیری در خصوص تغییر عنوانها و طرح در جلسه و تنظیم صورتجلسه مربوطه .

  8-انجام مراحل طرحها و تحقیقات افرادی که مشول طرح ارزیابی مشاغل تخصصی و تحقیقی می‌‌‌‌شوند ، شرکت در جلسه کمیته علمی و تنظیم صورتجلسه .

  9-تعیین سختی کار و مکاتبات مربوطه با وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

  10-ابلاغ بخشنامه‌‌ ها به واحدهای تابعه و اعلام نظر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

  11-آموزش به واحد‌ های تابعه بر حسب ضرورت .

  12-تهیه گزارشات لازم و شرکت در جلسات مربوطه .

  13-انجام سایر امور حسب مورد .

تلفن مستقیم واحد : 5650-372-0173

دفعات مشاهده: 8938 بار   |   دفعات چاپ: 319 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 42 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش سرپرست اداری شبکه اینجا را کلیک کنید.

تمامی حقوق برای شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز محفوظ میباشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است مدیریت و طراحی وب سایت : واحد فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان بندرگز،با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان .

Persian site map - English site map - Created in 0.057 seconds with 1065 queries by yektaweb 3531