برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معاونت توسعه مدیریت و منابع::
مدیریت سرمایه انسانی::
مدیریت امور مالی::
مدیریت تشکیلات ، آموزش
و بودجه برنامه‌ای
::
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی::
مدیریت‌منابع‌فیزیکی‌
و‌ نظارت‌‌بر طرح‌های‌عمرانی
::
پرسشهای متداول::
اخبار::
برنامه عملیاتی سال 1395::
::

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

   

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE

 

AWT IMAGE
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
:: معرفی مدیر : معرفی مدیر ::

مدیر امور رفاهی و پشتیبانی دانشگاه

غلامرضا دلاوری

سوابق اجرائی :

در حال بروز رسانی...

تلفن تماس :

017 - 32420590

 


شرح وظایف :
 1 - نظارت بر انجام مناقصات  ، قراردادها و مزایده ها  و نظارت بر واگذاری خدمات بصورت حجم کار
 2 - کسب دستورالعملهای لازم در زمینه خدمات پشتیبانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع.
 3 -  اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی
 4 -  بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .
 5 -  نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها.
 6 -  نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرات.
 7 -  نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره
 8 - نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسنادکارپردازان بمنظور تأمین لوازم مورد نیاز واحدها.
 9 -  پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل ،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.

 10 -  کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.
 11 -  نظارت بر انجام امور مربوط به تعمیر ، تنظیف ساختمانها،وسائل اداری،تامین سوخت، روشنایی.
 12 -  انجام کار کارشناسی معاملات عمده دانشگاه.
 13 -  نظارت برعملکرد فنی نقلیه.
 14 -  پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با دارایی.
 15 -  نظارت بر عملکرد رانندگان و سامان بخشی به مأموریتهای برون و درون شهری.
 16 -  پیگیری امور رفاهی پرسنل خدماتی.
 17 -  پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی.
 18 - پیگیری کمیسیون ماده 2 دارایی مربوط به دانشگاه (خرید و فروش و انتقال)
 19 -  پیگیری پلاک گذاری اتومبیلهای دانشگاه.
 20 -  برنامه ریزی مزایده خودروها و پیگیری امور مربوطه. 
 21 -  پالایش اتومبیلهای اسقاطی و برگزاری مزایده آنها .
 22 -  نظارت برمصرف سوخت اتومبیلها.
 23 -  تهیه و برنامه ریزی سوخت جایگزین در شرایط بحرانی. 
 24 -  هماهنگی و همکاری باواحدهای تابعه دانشگاه در خصوص اردوهای فرهنگی تفریحی.
 25 -  تنظم بخشی و جمع آوری اضافه کار پرسنل و پیگیری امور مربوطه تا حصول نتیجه.
 26 -  سیاستگذاری و پیگیری خرید اتومبیل برای دانشگاه.
 27 - سیاستگذاری برای سیستم ترابری دانشگاه و ساماندهی طرح استراتژیک اداره خدمات.
 28 -  کنترل و نظارت برچک لیست شرکتهای خصوصی طرف قرارداد – خدمات تکثیر و ...
 29 -  سامان بخشی و استقرار متقاضیان استفاده ازمهمانسراها.
 30 - تهیه و تنظیم گزارشهای لازم جهت مقامات مسئول.
 31 - شرکت در جلسات اداری مربوطه.

دفعات مشاهده: 12145 بار   |   دفعات چاپ: 739 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 176 بار   |   0 نظر
::
Administration & Finance deputy
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 992 queries by yektaweb 3388