برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
صفحه اصلی-اخبار::
معرفی مرکز::
دفتر توانمندسازی اساتید::
دفتر پژوهش در آموزش::
دفتر برنامه ریزی درسی::
دفتر ارزشیابی::
کمیته دانش پژوهی آموزشی::
دستیاران جدید الورود::
دفتر استعدادهای درخشان::
المپیاد علمی دانشجویی::
کمیته های دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی::
واحد آموزش مجازی::
جشنواره آموزشی شهید مطهری و همایش آموزش علوم پزشکی::
نوآوری های آموزش پزشکی (فرآیندهای آموزشی جشنواره شهید مطهری)::
آیین نامه ها::
کتابخانه EDC::
::

..
..
:: تعریف دانش پژوهی آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ | 
تعریف دانش پژوهی آموزشی
 هر نوع فعالیت و نو‌آوری برجسته علمی در حیطه‌های کشف، آموزش، کاربرد نتایج پژوهش های  اصیل و یکپارچه‌سازی اطلاعات بدستآمده از اجزای مختلف یک رشته یا رشته‌های مختلف علمی یادگیری، نقد آموزش مبتنی بر شواهد و مداخلات آموزشی هدفمندکاربرد دانش و شواهد مربوط به آموزش در فرآیندهای یاددهی
 
ارزیابی فعالیت‌های دانش پژوهی آموزشی
این فعالیت‌ها بر اساس اصول علمی ارزشیابی دانش پژوهی گلاسیک (Glassick) که شامل ۶ مورد زیر می‌باشد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند:
۱- اهداف مشخص و واضح
۲- آماده‌سازی و مطالعه کافی
۳- استفاده از روش های مناسب
۴- ارائه نتایج مهم
۵-معرفی مؤثر برنامه
>
برای مشاهده کل مطالب بخش معرفی کمیته اینجا را کلیک کنید.

AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 3767