برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت بخش انگلیسی
صفحه اصلی::
معرفی مرکز::
دفتر توانمندسازی اساتید::
دفتر پژوهش در آموزش::
دفتر برنامه ریزی درسی::
دفتر ارزشیابی::
دفتر استعدادهای درخشان::
المپیاد علمی دانشجویی::
کمیته دانش پژوهی آموزشی::
دستیاران جدید الورود::
کمیته دانشجویی::
واحد آموزش مجازی::
جشنواره آموزشی شهید مطهری و همایش آموزش علوم پزشکی::
آیین نامه ها::
کتابخانه EDC::
::
سمینار مجازی دانش پژوهی
برای نمایش سایز بزرگ روی تصویر کلیک کنید.
..
ثبت نام در کارگاه‌ها

جهت ثبت نام در کارگاه‌های توانمندسازی اساتید کلیک کنید.
..
افتخار آفرینی در المپیاد11

..
اسامی استعداد درخشان
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: تعریف دانش پژوهی آموزشی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ | 
تعریف دانش پژوهی آموزشی
 هر نوع فعالیت و نو‌آوری برجسته علمی در حیطه‌های کشف، آموزش، کاربرد نتایج پژوهش های  اصیل و یکپارچه‌سازی اطلاعات بدستآمده از اجزای مختلف یک رشته یا رشته‌های مختلف علمی یادگیری، نقد آموزش مبتنی بر شواهد و مداخلات آموزشی هدفمندکاربرد دانش و شواهد مربوط به آموزش در فرآیندهای یاددهی
 
ارزیابی فعالیت‌های دانش پژوهی آموزشی
این فعالیت‌ها بر اساس اصول علمی ارزشیابی دانش پژوهی گلاسیک (Glassick) که شامل ۶ مورد زیر می‌باشد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند:
۱- اهداف مشخص و واضح
۲- آماده‌سازی و مطالعه کافی
۳- استفاده از روش های مناسب
۴- ارائه نتایج مهم
۵-معرفی مؤثر برنامه
>
برای مشاهده کل مطالب بخش معرفی کمیته اینجا را کلیک کنید.

AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE AWT IMAGE
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 57 queries by YEKTAWEB 3921