برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت UniRSS
برگشت به دانشگاه علوم پزشکی گلستان
درباره ما::
حوزه ریاست::
دفتر پرستاری::
بخش های درمانی::
بخش های پاراکلینیکی::
آرشیو اخبار::
واحدهای اداری- پشتیبانی::
بهبود کیفیت و اعتباربخشی::
آموزش بیماران::
راهنمای مراجعین::
::
برنامه درمانگاه تخصصی

AWT IMAGE

..
سامانه نظارت بر تعرفه

AWT IMAGE

..
گاهنامه فرهنگی بیمارستان

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب بخش
:: کمیته بهبود کیفیت بیمارستان
:: کمیته شهرستانی نظام ارجاع
:: پایش استاندارهای اعتبار بخشی در سال 97
:: راه اندازی سامانه نوبت دهی(بهیاب)
:: برگزاری جلسه رییس بیمارستان با پزشکان محترم
..
:: امور اداری و کارگزینی : امور اداری و کارگزینی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۶ | 
مسئول اموراداری و کارگزینی

شرح وظایف مسئول مسئول اموراداری

تهیه شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی با همکاری واحد های ذیربط
نظارت و سرپرستی امور اداری بیمارستان برابر مقررات تدوین شده وارزشیابی سالیانه برای کلیه کارکنان
اجرای مقررات و ضوابط اداری برای کلیه پرسنل بیمارستان اعم از کادر پزشکی و پیراپزشکی و سایر واحدها
پیش بینی کلیه نیازهای بیمارستان شامل نیروی انسانی و دیگر منابع و تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی
آگاهی و انجام امور مختلف کارگزینی از قبیل استخدام،تبدیل وضع استخدامی،ترفیع بازنشستگی،تعیین برقراری حقوق بازنشستگی
بیمه و رفاه کارمندان و تهیه پیشنویس احکام انتقال-انتصاب-ترمیم حقوق-مرخصی و ماموریت ارتقاء گروه و نظارت بر آن
مکاتبات متفرقه از قبیل گواهی اشتغال به کار به ادارات و سازمان های متفرقه و صدور احکام ماموریت آموزشی
ارسال پرونده های کارکنان با توجه به اتهامات وارده به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دانشگاه
تعیین حقوق و مزایا  وجذب نیرو با توجه به نیازسنجی انجام شده و با در نظر گرفتن شرایط احراز و شرح شغل
 در زمینه اطلاعات مالی و اداری تمام کارکنان بیمارستان (مگر در مواردی که براساس استانداردهاو قوانین و مقررات، مجاز شمردهشده اند)

وظایف سیستمی:
 همکاری لازم در اجرای برنامه های اعلام شده از طرف مدیریت بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی
نظارت بر کار کارکنان تحت سرپرستی و ارزشیابی سالیانه آنهاو تدوین برنامه عملیاتی سالیانه واحد در راستای برنامه استراتژیک بیمارستان
شرکت در کمیته های بهبود کیفیت،بحران و بلایا،اصلاح الگوی مصرف اعتباربخشی طرح تکریم ارباب رجوع و کمیته پیشنهادات
شرکت در برنامه های ممیزی و ارزیابی های داخلی و خارجی و اهتمام در رفع مغایرت های حاصل از ارزیابی ها و ممیزی ها
انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق
 
وظایف عمومی:
  رعایت شئونات واخلاق اسلامی ، نظم و انضباط اداری
 حفظ حریم خصوصی و اسرار بیماران و احترام به حقوق اساسی بیماران و تکریم بیماران و مراجعین
 همکاری وهماهنگی با سایر واحد های بیمارستان زیر نظر مقام مافوق به منظور ارائه خدمات اثر بخش به مراجعین    

 شرح وظایف واحد کارگزینی 
صدور احکام پرسنلی اعم از ارتقاء گروه - تغییرعنوان  مأموریت و مرخصی
پیگیری و پس خوراند طرح تکریم ارباب رجوع و تمدید ضوابط مستخدمین پیمانی
تهیه خلاصه پرونده و صورت برداری از اوراق برابر مقررات
رسیدگی به پیشنهادها و تقاضاهای کارکنان برابر مقررات
صدور احکام بازنشستگی و تعیین حقوق بازنشستگی و سایر همکاران
انجام امور مربوط به تعاون بیمه و رفاه کارمندان
اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفها مورد نظر
پیگیری و تحویل بن سبد کالا از استان و نظارت بر توزیع در بین واحدهای تحت پوشش
شرکت در جلسات مختلف آموزشی و تصمیم گیری
پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرا 
 
 شرح وظایف واحد دبیرخانه   
اجرای دستورات مسئول امور اداری و مسئول کارگزینی
دریافت نامه ها و پرونده های وارده و ارجاع آنها به متصدیان مربوطه
ثبت خلاصه مشخصات نامه های وارده و صادره در دفتر اندیکاتور
تفکیک و ارجاع نامه های وارده به واحدهای اقدام کننده و سایر ادارات
تایپ و تکثیر نامه های اداری و ممهور نمودن و ارسال به موقع آنها
پاسخگویی به همکاران و راهنمایی مراجعین به بیمارستان
بایگانی پرونده ها و نامه ها و اوراق اداری 
دفعات مشاهده: 13 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش امور اداری و کارگزینی اینجا را کلیک کنید.
emamreza-hosp

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گلستان بیمارستان سوانح سوختگی امام رضا(ع) خانببین

Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 3729