اداری : روابط عمومی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۵ | 

روابط عمومی

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا مؤسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است.

هدف

برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین و جلب همکاری وبسط تفاهم عمومی ، آگاهی مردم از عملکرد دستگاه متبوع، آماده نمودن اذهان عمومی در اجرای طرحها و برنامه ها و ایجاد محیط مناسب برای رشد فضائل اخلاقی کارکنان در چهارچوب ضوابط و معیارهای نظام جمهوری اسلامی ایران

جایگاه روابط عمومی

روابط عمومی بدلیل ماهیت خاص خود و ضرورت ارتباط مستمر، زیر نظر مستقیم بالاترین مقام مسئول دستگاه متبوع قرار دارد.

اهداف روابط عمومی

» ایجاد بستر تفاهم، همکاری و جلب اعتماد عمومی و اعتمادسازی درون و برون سازمان

» جلب مشارکت و همفکری همه جانبه مخاطبان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های سازمانی

» توسعه و ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی در چارچوب وظایف سازمان

» ایجاد بستر مناسب برای گفتمان مستمر و منظم بین سازمان و مخاطبان آن

» تثبیت، تقویت و کمک به زمینه سازی تحقق سیاست های اجرایی سازمان

» پیش بینی بحران های بالقوه و کمک به پیشگیری از وقوع آنها در حوزه فعالیت های سازمان

» مشارکت در رفع مشکلات و حل مسایل سازمان

» ارتقای سطح دانش و آگاهی های عمومی در راستای اهداف سازمان

وظایف روابط عمومی

» انعکاس و تشریح دیدگاه ها، سیاست ها و برنامه های سازمان

» اجرای سیاست های خبری، تبلیغاتی، انتشاراتی و مطالعاتی سازمان

» تهیه و تدوین اخبار، بیانیه، اطلاعیه، آگهی و پیام های سازمان و اقدام به انعکاس آن در رسانه های گروهی

» انعکاس طرح ها و سیاست های اجرایی و عملکرد سازمان به جامعه مخاطب

» برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، جشنواره ها، مصاحبه ها و بازدید های استانی و کشوری

» بررسی مطالب منعکس شده در رسانه های گروهی در رابطه با عملکرد سازمان و ارائه نقطه نظرات مناسب به مراجع ذیصلاح

» تشکیل و همکاری با ستادهای ویژه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی در سازمان

» ایجاد سیستم اطلاع رسانی و اطلاع یابی

» انتشا نشریات ادواری و موردی در سازمان در قالب های آنلاین و چاپی

» برقراری ارتباط مستمر و منظم با دیگر مراکز و سازمان ها و نهادها

» سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حیطه وظایف سازمان در داخل و خارج از کشور

» تهیه و تدوین و اجرای پروژه های مطالعات مربوط به فعالیت های سازمان

مسئول روابط عمومی : علی اکبر هزارجریبی

روابط عمومی

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا مؤسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه است.

هدف

برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین و جلب همکاری وبسط تفاهم عمومی ، آگاهی مردم از عملکرد دستگاه متبوع، آماده نمودن اذهان عمومی در اجرای طرحها و برنامه ها و ایجاد محیط مناسب برای رشد فضائل اخلاقی کارکنان در چهارچوب ضوابط و معیارهای نظام جمهوری اسلامی ایران

جایگاه روابط عمومی

روابط عمومی بدلیل ماهیت خاص خود و ضرورت ارتباط مستمر، زیر نظر مستقیم بالاترین مقام مسئول دستگاه متبوع قرار دارد.

اهداف روابط عمومی

» ایجاد بستر تفاهم، همکاری و جلب اعتماد عمومی و اعتمادسازی درون و برون سازمان

» جلب مشارکت و همفکری همه جانبه مخاطبان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های سازمانی

» توسعه و ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی در چارچوب وظایف سازمان

» ایجاد بستر مناسب برای گفتمان مستمر و منظم بین سازمان و مخاطبان آن

» تثبیت، تقویت و کمک به زمینه سازی تحقق سیاست های اجرایی سازمان

» پیش بینی بحران های بالقوه و کمک به پیشگیری از وقوع آنها در حوزه فعالیت های سازمان

» مشارکت در رفع مشکلات و حل مسایل سازمان

» ارتقای سطح دانش و آگاهی های عمومی در راستای اهداف سازمان

وظایف روابط عمومی

» انعکاس و تشریح دیدگاه ها، سیاست ها و برنامه های سازمان

» اجرای سیاست های خبری، تبلیغاتی، انتشاراتی و مطالعاتی سازمان

» تهیه و تدوین اخبار، بیانیه، اطلاعیه، آگهی و پیام های سازمان و اقدام به انعکاس آن در رسانه های گروهی

» انعکاس طرح ها و سیاست های اجرایی و عملکرد سازمان به جامعه مخاطب

» برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، جشنواره ها، مصاحبه ها و بازدید های استانی و کشوری

» بررسی مطالب منعکس شده در رسانه های گروهی در رابطه با عملکرد سازمان و ارائه نقطه نظرات مناسب به مراجع ذیصلاح

» تشکیل و همکاری با ستادهای ویژه برگزاری مراسم و مناسبت های ملی در سازمان

» ایجاد سیستم اطلاع رسانی و اطلاع یابی

» انتشا نشریات ادواری و موردی در سازمان در قالب های آنلاین و چاپی

» برقراری ارتباط مستمر و منظم با دیگر مراکز و سازمان ها و نهادها

» سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حیطه وظایف سازمان در داخل و خارج از کشور

» تهیه و تدوین و اجرای پروژه های مطالعات مربوط به فعالیت های سازمان

مسئول روابط عمومی : علی اکبر هزارجریبی


دفعات مشاهده: 123 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اداری : اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۴ | 

دفعات مشاهده: 479 بار   |   دفعات چاپ: 65 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اداری : اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۴ | 

رییس اداره امور عمومی : محمد هادی خیبلی

شرح وظایف امور عمومی بیمارستان

-کسب خط مشی و دستورالعملهای لازم از مسئول مافوق و اجرای آنها طبق مقررات امور اداری

-نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه

- انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

-برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

-برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

- سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه

-پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه

-برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی لازم به بخش خصوصی

- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها

-رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات

-رضایت سنجی از کارکنان

-رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن

-انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها

-رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

-امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

-نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان

-شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور

-بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق

- نظارت و کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه

-انجام سایر وظایف سازمانی و اداری محول شده در چارچوب مأموریت سازمانی و واحد محل خدمات


دفعات مشاهده: 137 بار   |   دفعات چاپ: 47 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اداری : اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۴ | 

رییس اداره امور عمومی : محمد هادی خیبلی

شرح وظایف امور عمومی بیمارستان

-کسب خط مشی و دستورالعملهای لازم از مسئول مافوق و اجرای آنها طبق مقررات امور اداری

-نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه

- انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

-برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

-برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

- سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه

-پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه

-برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی لازم به بخش خصوصی

- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها

-رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات

-رضایت سنجی از کارکنان

-رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن

-انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها

-رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

-امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

-نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان

-شرکت در نشست‌ها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور

-بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق

- نظارت و کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه

-انجام سایر وظایف سازمانی و اداری محول شده در چارچوب مأموریت سازمانی و واحد محل خدمات


دفعات مشاهده: 113 بار   |   دفعات چاپ: 46 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اداری : اداری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۲/۴ | 

دفعات مشاهده: 171 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اداری : روابط عمومی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ | 

روابط عمومی

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد...


دفعات مشاهده: 95 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز آموزشی درمانی کودکان طالقانی گرگان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | talghanih

Designed & Developed by : Yektaweb