برگشت به صفحه اول سایت برگشت به صفحه اول این زیربخش نقشه سایت UniRSS
AWT IMAGE
:: ::
Main Menu
صفحه اصلی::
طرح تحول نظام سلامت::
درباره ما::
حوزه ریاست::
معاونت برنامه ریزی و توسعه::
بهبود کیفیت::
واحد اداری بیمارستان::
بخش های بیمارستان::
اتاق عمل::
خدمات پاراکلینیکی::
بخش خصوصی::
مسئولین بیمارستان::
حفاظت فیزیکی(حراست)::
مجمع خیرین سلامت::
مقالات پزشکی::
واحد فناوری اطلاعات::
رژیم غذایی در بیماریها::
بسیج جامعه پزشکی::
دفتر پرستاری::
چک لیست های کنترل عفونت::
لیست پزشگان درمانگاه تخصصی::
نعرفه قیمت های بیمارستان::
آموزشهای در منزل( خود مراقبتی)::
تماس با ما::
::
ارتباط با معاونت و درمان

ارتباط با معاونت درمان
تلفن: 32470042 017

دورنگار:32424002 017 

پست الکترونیک:
Mo_Darman@yahoo.com
نشانی: گرگان، بلوار هیرکان بعداز میدان بسیج، کیلومتر 2 جاده گرگان - ساری - ساختمان مرکزی علوم پزشکی گلستان - معاونت درمان
 

..
بانک اطلاعاتی بیماریهای مختلف

 Database of various diseases

AWT IMAGE

..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
زیربخش‌های پایگاه
..
نظرسنجی
نظر شما درباره بیمارستان قلب شهرستان کردکوی چیست؟
عالی
خوب
متوسط
بد نیست
بد
نظر ندارم
   
..
سایت های ضروری

بیمه آتیه سازان حافظ

بیمه بیمه سلامت

بیمه ایران سدا

معاونت درمان تامین اجتماعی

بیمه البرز

بیمه آسیا

سامانه نقل و انتقالات کارکنان



قطعات کامپیوتر
 

..
:: سوپروایزر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۲/۴ | 

شرح وظایف سوپروایزر بالینی براساس اصول مدیریت بشرح زیر می باشد :
 

1- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2- مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی توانبخشی
3- همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی­های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
4-ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
5-مشارکت و همکاری در برنامه­ ریزی­های آموزشی کارکنان، دانشجویان ، مددجویان / بیماران 
6-برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران
7-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد ....واحدهای ذیربط
8-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب درواحدهای ذیربط
9-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ....) و اقدام جهت حل آنها
10-مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
11- ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
12- شرکت در برنامه­های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
13-شرکت در کمیته­های مختلف بیمارستانی و پرستاری (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی ، رفاهی، توانبخشی و ...)
14- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و ...) 
15- هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و ...
16-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری(رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ...)
17-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و ...)
18- بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
19-هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقتبها
20-ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
21-مشارکت و همکاری درجهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدید الورود با مقررات، خط مشی­ها، شرح وظایف و ... 
22-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرفته شد، ترخیصی، فوت شده و....) وگزارش به مافوق
23-ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
24-  همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
25- همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه­های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
26- همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامه­ها و خط مشی­های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
27-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ....
28-انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
 

دفعات مشاهده: 58 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش سوپروایزری اینجا را کلیک کنید.
Hospital amiralmomenin Kordkuy