برگشت به دانشگاه علوم پزشکی گلستان
   [صفحه اصلی ]     [ English ]  
آشنایی با ما::
شبکه بهداشت ودرمان::
مرکز بهداشت شهرستان::
دستورالعمل ها ی آموزشی::
کتابخانه تخصصی دیجیتال::
بازگشت به صفحه اصلی::
::
تماس با ما
تماس با ما
پیشگیری ومبارزه با بیماریها

تب خونریزی دهنده کریمه کنگو 

دستور العمل بیماری هاری

درمان بیماری وبا

فنیل کتونوری

مراقبت از بیماری کرونا

تالاسمی ماژور

زنجیره سرما

دستورالعمل ایمنسازی

بیماریهای آمیزشی

بیماری تب مالت

سرخک

تزریق ایمن

سالک

هپاتیت

فلج اطفال

 فعالیت بدنی منظم وورزش

جامعه ایمنی

 

 

 

 

 

مطالب آموزشی بیماری سل

 آموزش به بیمار مسلول واطرافیان

 دانلود دستورالعمل بیماری سل

سلامت مدارس
 
دانلودمطالب سلامت خانواده

 تغذیه سالمندان

سیاست جمعیتی خانواده

آموزش سلامت

آموزش روش سخنرانی

مطالب آموزشی تغذیه

 تغذیه بیماران مبتلا به ریفلاکس

 

مطالب آموزشی سلامت روان

اعتیاد چیست؟

بلوغ نوجوانان

کودک آزاری

مطالب آموزشی واحد آمار

علم آمار حیاتی

دستورالعمل ثبت مرگ

 

کنترل ونظارت برموادغذایی
مطالب آموزشی اموردارویی

اصول درمان فشار خون بالا

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
زیربخش‌های پایگاه
آخرین مطالب بخش
:: همایش اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی شهرستان آق قلا
:: اولین جلسه گروه مدیریت سال 96 شبکه بهداشت آق قلا برگزار گردید
:: همایش پیاده روی همگانی با حضور پورشور شهروندان آق قلا برگزارگردید
:: بازدید معاون بهداشتی از دهکده سلامت شهرستان آق قلا
:: کلنگ احداث مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا به زمین زده شد
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: تقاضاهای بازنشستگی پیش از موعد مقرر به تبعیت از قانون مشاغل سخت و زیان آور
:: اضطراب امتحان
:: پایش گروه مدیریت بندرگز از مرکز بهداشتی درمانی روستایی لیوان
:: بارگزاری اطلاعات مدارس گمیشان در سامانه ناب
:: اولین دوره کارگاه آموزشی بسته خدمتی جدید کودک سالم با حضور کارشناسان استانی در شهرستان گمیشان برگزار گردید
:: معرفی برنامه ها و کارشناسان امورمالی ::
 

فاطمه گرزین کارشناس رسیدگی

مدرک تحصیلی : کارشناس حسابدراری

 

کلیه دریافتها و پرداختهای پرسنلی اعم از حقوق و مزایا، پاداش بازنشستگان، خرید مرخصی و اضافه کار و.... مورد بررسی قرار می گیرد و کلیه مدارک پیوست مبنی بر قانونی بودن دریافت و پرداخت رسیدگی می شود..

 

کلیه پرداختها به شرکتهای طرف قرارداد طبق قرارداد منعقده با این مرکز رسیدگی و مدارک پیوست بررسی می گردد.

 

کلیه هزینه های جاری و اداری که توسط واحد تدارکات انجام می گیرد، از نظر تشخیص خرید توسط رئیس مرکز، و از نظر تامین اعتبار توسط حسابداری، مثبت بودن فاکتور، مدارک پیوست اعم از صورتجلسه انبار، وسیله انبار،‌ دارایی و موارد دیگر مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

عبدالستار سلاق کارشناسان دریافت و پرداخت

مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری

 

در این قسمت تنظیم  کلیه اسناد پرداخت های پرسنلی از قبیل حقوق و مزایا، اضافه کاری، حق ماموریت، هزینه لباس، پرداخت های مربوط به برنامه پزشک خانواده و هزینه سفر، ، پاداشهای ازدواج، هزینه کفن و دفن، پایان خدمت و عیدی و ...طبق ضوابط قانونی محاسبه و پرداخت می گردد. .

 

حسام قانع  کارشناس درآمد شهرستان

مدرک تحصیلی: کارشناس مدیریت دولتی

 

الف: درآمد نقدی:

 

قبوض: در این قسمت با گزارش گیری از نرم افزار تعرفه ای که در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار داده شده و دریافتهای نقدی آنها به شکل فیش واریزی در اختیار اداره درآمد جهت اعمال حساب قرار می گیرد 

 

ب: درآمد غیر نقدی نسخ بیمه: در این قسمت کلیه نسخ بیمه مراکز شهری و روستایی جمع آوری و پس از کنترل و کسر کسورات به صورت درخواستی به سازمانهای مربوطه ارسال می گردد. سازمانهای مذکور پس از بررسی صورتحسابهای ا رسالی و کسر کسورات قانونی نسبت به واریز مبالغ درخواستی به حساب درآمد مرکز بهداشت اقدام می نمایند. پس از دریافت صورتحساب از سازمانهای مربوطه مبالغ واریزی را کنترل نموده تا نسبت به واریز آن به حساب درآمدی مرکز بهداشت اطمینان حاصل و در صورت لزوم پیگیری نمایند . در فرصت مناسب ضمن بازدید از کسورات در سازمانهای بیمه، تذکرات لازم به مراکز خاطی داده می شود. همچنین هر ماهه پس از ارسال صورتحسابهای بیمه به سازمانهای مذکور، فرم گردش عملیات نسخ بیمه که شامل: صورتحساب ماه جاری- مبلغ وصولی و مانده مطالبات است تکمیل و به ذیحسابی دانشگاه علوم پزشکی ارسال می گردد تا در جریان مانده مطالبات قرار گیرند.

 

 عبدالله گری کارشناس اموال

مدرک تحصیلی : کادران حسابداری

 

نصب علائم مخصوص و برچسبهای شماره دار، بر روی هر یک از اموال

 

صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع و اداره کل اموال دولتی جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف، ممیزی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی

 

نگهداری حساب کلیه اموال منقول، مسروقه و یا ازبین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال

 

نظارت بر فعالیتهای واحد مربوط و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها

 

خدیجه بای کارشناسان اعتبارات و دفترداری  و کارشناس حسابداری تعهدی

مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری

 

تأمین اعتبار کلیه درخواستها و هزینه ها و ثبت درنرم افزار اعتبارات (اعم از اعتبارات جاری، ردیف ها، درآمدهای اختصاصی و عمرانی)

 

ثبت قطعی آنها پس از تنظیم سند هزینه و رسیدگی در نرم افزار اعتبارات

 

ارائه گزارشات اعتباری

 

ثبت کلیه امور مربوط به حسابداری در سیستم حسابداری تعهدی جهت گزارشگیری

 

عبداوکیل گلی پور بایگان

 مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری

 

بررسی اسناد پس از پرداخت از لحاظ موجود بودن ضمایم مورد نیاز جهت تحویل به حسابداری دانشگاه.

 

تفکیک اسناد پس از اطمینان از صحت ضمایم مورد نیاز

 

ثبت اسناد در دفتر بایگانی وشماره بندی زونکن وقراردادن نسخه بایگانی سند طبق شماره نقدی اسناد در زونکن مربوطه

سایر وظایف محوله

 
دفعات مشاهده: 128 بار   |   دفعات چاپ: 49 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش برنامه های مالی و معرفی کارشناس مربوطه اینجا را کلیک کنید.
aghala
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آق قلا
Persian site map - English site map - Created in 0.069 seconds with 1061 queries by yektaweb 3350