معرفی برنامه ها و کارشناسان امورمالی

عبداله گری 
کارشناس
 حسابداری تعهدی و صدور چک

مدرک تحصیلی : کارشناسی مدیریت دولتی

 *  دفترداری  و صدور چک

 • ثبت قطعی آنها پس از تنظیم سند هزینه و رسیدگی در نرم افزار اعتبارات

 

• ارائه گزارشات اعتباری

 

*ثبت کلیه امور مربوط به حسابداری در سیستم حسابداری تعهدی جهت گزارشگیری


سعید خلیلی شنئلو
  کارشناس اموال

مدرک تحصیلی : کارشناسی  حسابداری

 

• نصب علائم مخصوص و برچسبهای شماره دار، بر روی هر یک از اموال

 

• صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زائد و اسقاط و ارسال آن به سازمان متبوع و اداره کل اموال دولتی جهت کسب اجازه فروش و یا صدور دستور حذف، ممیزی و رسیدگی به سیاهه اموال اسقاطی

 

• نگهداری حساب کلیه اموال منقول، مسروقه و یا ازبین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال

 

• نظارت بر فعالیتهای واحد مربوط و ارائه راهنمایی های لازم به کارکنان تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها

 

عبدالستار سلاق
کارشناس دریافت و پرداخت

مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری

 

در این قسمت تنظیم  کلیه اسناد پرداخت های پرسنلی از قبیل حقوق و مزایا، اضافه کاری، حق ماموریت، هزینه لباس، پرداخت های مربوط به برنامه پزشک خانواده و هزینه سفر، ، پاداشهای ازدواج، هزینه کفن و دفن، پایان خدمت و عیدی و ...طبق ضوابط قانونی محاسبه و پرداخت می گردد. .

 

حسام قانع 
کارشناس درآمد شهرستان

مدرک تحصیلی: کارشناس مدیریت دولتی

 

الف: درآمد نقدی:

 

قبوض: در این قسمت با گزارش گیری از نرم افزار تعرفه ای که در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار داده شده و دریافتهای نقدی آنها به شکل فیش واریزی در اختیار اداره درآمد جهت اعمال حساب قرار می گیرد 

 

ب: درآمد غیر نقدی نسخ بیمه: در این قسمت کلیه نسخ بیمه مراکز شهری و روستایی جمع آوری و پس از کنترل و کسر کسورات به صورت درخواستی به سازمانهای مربوطه ارسال می گردد. سازمانهای مذکور پس از بررسی صورتحسابهای ا رسالی و کسر کسورات قانونی نسبت به واریز مبالغ درخواستی به حساب درآمد مرکز بهداشت اقدام می نمایند. پس از دریافت صورتحساب از سازمانهای مربوطه مبالغ واریزی را کنترل نموده تا نسبت به واریز آن به حساب درآمدی مرکز بهداشت اطمینان حاصل و در صورت لزوم پیگیری نمایند . در فرصت مناسب ضمن بازدید از کسورات در سازمانهای بیمه، تذکرات لازم به مراکز خاطی داده می شود. همچنین هر ماهه پس از ارسال صورتحسابهای بیمه به سازمانهای مذکور، فرم گردش عملیات نسخ بیمه که شامل: صورتحساب ماه جاری- مبلغ وصولی و مانده مطالبات است تکمیل و به ذیحسابی دانشگاه علوم پزشکی ارسال می گردد تا در جریان مانده مطالبات قرار گیرند.
• تأمین اعتبار کلیه درخواستها و هزینه ها و ثبت درنرم افزار اعتبارات (اعم از اعتبارات جاری، ردیف ها، درآمدهای اختصاصی و عمرانی)

عبدالوکیل گلی پور
بایگان

 مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری

 

بررسی اسناد پس از پرداخت از لحاظ موجود بودن ضمایم مورد نیاز جهت تحویل به حسابداری دانشگاه.

 

تفکیک اسناد پس از اطمینان از صحت ضمایم مورد نیاز

 

ثبت اسناد در دفتر بایگانی وشماره بندی زونکن وقراردادن نسخه بایگانی سند طبق شماره نقدی اسناد در زونکن مربوطه

سایر وظایف محوله

 

دفعات مشاهده: 464 بار   |   دفعات چاپ: 151 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

© 2019 All Rights Reserved | aghala                                                                                       کلیه جقوق  این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت ودرمان آق  قلا می باشد
Designed & Developed by : Yektaweb                                                                                                    طراجی و برنامه نویسی : یکتاوب افرار شرق